Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#1377Ukončení pojistky Úrazového pojištění při Penzijním připojištění.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2013, před 10 lety

Gabriela Šťastná

Znění stížnosti

Platila jsem za syna pezijní připojištění, při kterém mi časem Česká pojišťovna nabídla úrazové pojištění. Vzhledem k tomu, že denně jezdil po Praze, přistoupila jsem na to. Ustavičné indexace mě donutily platit pojistku jednou ročně což činilo 1.447,00
Kč se zrušením věčné indexace a věřte nebylo to lehké. Vše jsem mohla zařizovat já, ale v momentě ev. nenavyšování poplatků, potřebovali souhlas mého syna. Přišla krize a syn přišel o práci a tak jsem 25.10.2011 emailem zrušila úrazovou pojistku. Zaplaceno bylo na celý rok do prosince 2011. Po dvou letech 5.9.2013 se ozvala jakási LogiCall s.r.o. se sídlem v Krnově (tam ostatně sídlí spousta podvodníků napadaných na internetu) již s upomínacími poplatky, že požaduje onen roční poplatek za dávno zrušenou smlouvu. Od té doby stále píší, navyšují poplatek, vyhrožují soudem, telefonují - že bych to klasifikovala jako stolking. A nepřestávají, co mám dělat? Pojistku jsem zrušila pro nedostatek financí a to se dodnes nezměnilo.


Produkt

Protože se to týká pojistky již 2 roky zrušené, nemám již její číslo, ale LogiCall tomu dal č. spisu: 1300604952 již s částkou 1.929,- Kč


Požadované řešení

Logické by bylo zrušení mnou dávno zrušené pojistky. A pokud by mělo dojít k soudnímu řízení, chtěla bych tam být přizvána. Ale především se to týká České pojišťovny a proti tomuto gigantu se dá jistě těžko postavit s jejich placenými právníky. A proti LogiCall s.r.o. to bude podobné.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému