Společnost


AKH pneu CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13787Údajné neuhrazení dobírky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.12.2016, před 3 lety

Luboš Krejza

Znění stížnosti

V říjnu jsem objednal u firmy AHK pneu CZ s.r.o. (www.1pneu.eu) zboží, jako platbu jsem zvolil DOBÍRKOU. 18.10. mi firma GLS balík přivezla, zaplatil jsem (hotově), podepsal převzetí zboží. Tím jsem považoval nákup za uzavřený, jak to u dobírky bývá.
Po měsíci, 16.11., mi od prodejce přišel e-mail, že zboží nebylo uhrazeno! a dopravce prý neměl pověření peníze převzít. Doklad o zaplacení mi nebyl vystaven. V systému GLS údajně není uvedené, že jsem peníze zaplatil, ani že zboží mělo být placené na dobírku – ovšem na balíku byl nalepen štítek s uvedenou částkou 6896,- kterou po mě řidič f.GLS chtěl. Mám svědka, že jsem řidiči platil. Je pravděpodobné, že si peníze tedy musel ponechat, nebo se ztratily v systému GLS. Interní nastavení a pravidla přepravní společnosti GLS neznám a o tom, že řidič nebyl oprávněn peníze převzít jsem nebyl informován. Na faktuře od prodejce je uvedena platba DOBÍRKOU. A o údajné změně způsobu úhrady zboží obchodu (v podstatě změna smluvních podmínek) mě nikdo před platbou dopravci neinformoval. Po pár týdnech se opět obchod ozval, že chtějí opět mé vyjádření k platbě zboží, které nebylo dosud uhrazeno. Kontaktoval jsem proto sám firmu GLS ohledně jejích vyjádření, a tato záležitost byla dána k reklamačnímu řízení. Uběhl týden a já stále nemám žádné stanovisko. Obávám se, aby na mě nebyl případně podán soudní platební příkaz, přestože já jsem zboží řádně uhradil dle objednávky.


Produkt

pneumatiky zn. Nexen


Požadované řešení

vyřešení sporu, úhradu částky dopravcem GLS obchodu AHK pneu CZ s.r.o.(www.1pneu.eu)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2016 15:42, před 3 lety

Na základě kupní smlouvy je prodávající povinen odevzdat věc spotřebiteli, spotřebitel je na oplátku povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Pokud prodávající namítá, že spotřebitel za zboží nezaplatil, je na spotřebiteli, aby prokázal, že tomu tak není. Pokud je placeno v hotovosti, je vhodné zažádat o doklad o zaplacení. Nebyl-li tento doklad vydán, mohla by jako důkazní prostředek posloužit faktura od společnosti, na které je uveden způsob platby. Dalším důkazním prostředkem, který by bylo možné použít, je svědecká výpověď, případně štítek ze zboží, na kterém by byl uveden způsob platby.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2016 14:16, před 3 lety

Dobrý den,
první reklamace byla společností GLS zamítnuta, až druhá ve spolupráci se zákazníkem byla uznána a má být v těchto dnech uhrazena na náš účet.
Zákazník byl vyrozuměn i na základě jeho stížnosti na tomto portály.
Fajn služba, děkujeme. Stejně i zákazníkovi za spolupráci při objasňování případu.
Team 1pneu.eu


Luboš Krejza

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2016 23:36, před 3 lety

Hodnocení: