Společnost


DK universal

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1395Žádost o vrácení peněz za zakoupené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 6 lety

Jana Vacková

Znění stížnosti

Při placení dětských šatiček, jsem si špatně zapamatovala cenu, než byla uvedena na zboží, protože jsme zkoušeli více modelů. U pokladny mě pokladní požádala o zaplacení vyšší hodnoty. Ačkoliv jsem znejistila, zboží jsem zaplatila. Asi za 1 minutu jsem slečnu požádala o storno nákupu a vrácení zboží, protože jsem tuto cenu akceptovat nechtěla. Asi po půl hodinovém vysvětlování a dohadování obou stran jsem odešla s nepořízenou. Šlo o vietnamské prodejce a ačkoli podnikají v českém státě, nedodržují, dle mého názoru, naše zákony. Mám dojem, že ze zákona mám nárok na vrácení zboží a peněz za ně. Zvláště, když jsem ještě neodešla z obchodu a od pokladny.


Požadované řešení

Prodejce mi měl vyjít vstříc a peníze vrátit. Svým chováním mě jen ujistil, že nejde o seriozního prodejce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 15:54, před 6 lety

Dle § 614 občanského zákoníku dochází při samoobslužném prodeji k přechodu vlastnického práva, tedy i k uzavření kupní smlouvy, zaplacením kupní ceny za vybrané zboží. V případě, že byla na zboží uvedená jiná cena, bylo by možné žádat rozdíl při vrácení peněz. V případě, že na zboží cena uvedena nebyla, tak zákon prodejci neukládá, aby vrátil celou uhrazenou částku, jejíž výše byla akceptována zaplacením.