Společnost


1. Česká Reklamní společnost s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1396Reklamace výrobku / Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 7 lety

Procházková Marie

Znění stížnosti

Dne 7.6.2012 jsem na prodejní akci v obci Ratibořice zakoupila mimo jiné i robot MONTISS. Po zapojení do elektrické sítě v něm zajiskřilo a nefungoval.Tento jsem zaslala 18.7.2012 zpět i s kopií kupní smlouvy č. A000660 a kopií záručního listu na výše uvedenou adresu. Do dnešního dne mi neodpověděli a telefonní číslo 722470074 je vypnuté. A tak nemám robot, ani peníze.


Produkt

Robot MONTISS v hodnotě 8.000,- Kč


Požadované řešení

Výměna nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 14:17, před 7 lety

Záruční doba pro zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Prodejce je povinen zboží v záruční lhůtě do reklamace přijmout a vystavit o tom písemné potvrzení dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel má nárok na to, aby věc byla bezplatně, řádně a včas opravena dle § 622 občanského zákoníku. Pokud takový postup není možný a jedná se o vadu neodstranitelnou, tak má nárok na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
Prodejce má 30 dnů na vyřízení reklamace dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud prodejce v takové lhůtě reklamaci nevyřídí, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo žádat výměnu věci za novou. Z těchto variant si vždy vybírá spotřebitel.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:49, před 6 lety

Společnost 1. Česká Reklamní společnost s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelka má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.