Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14128Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 2 lety

Vladislava Šarmanová

Znění stížnosti

Qbjednala jsem si povlečení.Povlečení bylo černobílé, po prvním vyprání super, po druhém vyprání hnus.Barvy do sebe pustily.Povlečení jsem odeslala zpět. Reklamace byla zamítnuta z důvodu nedodržení 14-denní lhůty. Povlečení jsem reklamovala kvůli kvalitě a na to je záruka 24měsíců .Na email nikdo neodpovídá, tel.nikdo nezvedá.

Zakoupeno na slevisku 23.9 2016.


Produkt

hebké 4 dílné povlečení na 2 lůžka, varianta 15


Požadované řešení

Žadám vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.1.2017 22:13, před 2 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Spotřebitelka je oprávněna uplatnit právo z vady (reklamaci), která se vyskytne u této věci, v době dvaceti čtyř měsíců od jejího převzetí. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2017 08:25, před 2 lety

Dobrý den, jste požadovala odstoupení do 14 dnů, a to jste 14 denní lhůta zmeškala proto Vám pošlou jen nové zboží.
Přejeme hezký den.
Slevisko


Vladislava Šarmanová

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2017 19:36, před 2 lety

Dobrý večer, nepožadovala jsem odstoupení od smlouvy rovnou jsem reklamovala. O nové zboží nestojím ( reklamuji kvůli kvalitě ). Požaduji vrátit peníze za zboží to je 359kč + 60kč poštovné (jak jsem Vám doporučeně vrátila a Vy jste vrátili zpět )
Doklad mám.

Šarmanová

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.1.2017 17:06, před 2 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:36, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.