Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1422Klamavé jednání + dlouhá čekací doba na vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
20.11.2013, před 10 lety

Eva Světlíková

Znění stížnosti

Telefonicky nám byla nabídnuta karta Irdeto,na kterou nemáme spolupracující přístroj.Odmítli jsme.
Kartu nám přesto zaslali,přebral a zaplatil ji syn,který nevěděl oč se jedná.
Kartu jsme druhý den odeslali zpět jako nevyžádanou a nechtěnou službu na adresu spol.Skylink.
To bylo 1.11.2013,od té doby stále nemáme vrácené peníze ani za kartu ani za poštovné/posílali jsme samozř.doporuč./.
Jednání se zástupci spol. nám přijde vůči zákazníkům podvodné a nefér.
Se společn. jsme dosud komunikovali telefon. i písemně.
Domníváme se,že by měli vracet peníze co nejdříve od obdržení zásilky,zvl.když byla nevyžádaná a ne jak oni uvádějí,že mají na vyřízení 30dnů.Přece nejde o reklamaci špatného zboží.


Produkt

karta Irdeto do satelitn.přístroje spol.Skylink


Požadované řešení

Hlavně bychom chtěli upozornit,na skoro bych napsala,
podvodné jednání spol.Skylink.
Zasílají nové karty,které s jejich staršími přístroji nespolupracují,i když vědí,že takový přístroj nemáte.
Řešení jsem popsala výše.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému