Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefonicky nám byla nabídnuta karta Irdeto,na kterou nemáme spolupracující přístroj.Odmítli jsme.
Kartu nám přesto zaslali,přebral a zaplatil ji syn,který nevěděl oč se jedná.
Kartu jsme druhý den odeslali zpět jako nevyžádanou a nechtěnou službu na adresu spol.Skylink.
To bylo 1.11.2013,od té doby stále nemáme vrácené peníze ani za kartu ani za poštovné/posílali jsme samozř.doporuč./.
Jednání se zástupci spol. nám přijde vůči zákazníkům podvodné a nefér.
Se společn. jsme dosud komunikovali telefon. i písemně.
Domníváme se,že by měli vracet peníze co nejdříve od obdržení zásilky,zvl.když byla nevyžádaná a ne jak oni uvádějí,že mají na vyřízení 30dnů.Přece nejde o reklamaci špatného zboží.
karta Irdeto do satelitn.přístroje spol.Skylink
Hlavně bychom chtěli upozornit,na skoro bych napsala,
podvodné jednání spol.Skylink.
Zasílají nové karty,které s jejich staršími přístroji nespolupracují,i když vědí,že takový přístroj nemáte.
Řešení jsem popsala výše.
|
Tweet |