Společnost


CZ&SK Distribution Limited

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14291Sťažnosť na vybavenie reklamácie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2017, před 7 lety

Monika Homoľová

Znění stížnosti

Dňa 20. 10. 2016 mi prišla vybavená reklamácia, spôsob vybavenia - nová kulma, ktorá nefunguje. Kulma Babyliss neprišla v originálnom balení, ale v tom, v ktorom som ja ju posiela na reklamáciu. Neviem či sa z nej niečo neodlomilo....ale jednoducho nefunguje. Prosím o nápravu...
Písala som už ani neviem koľkokrát, a nič.... kuriér neprišiel. Prosím o nápravu


Požadované řešení

Nová kulma Babyliss v originálnom balení alebo vrátenie peňazí-


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému