Společnost


CELMAR MEDIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#14602Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2017, před 7 měsíci

Věra Hanušová

Znění stížnosti

Dne 25.12.2016 jsem si objednala ACTIVE POSTURE. Hned mi přišlo potvrzení objednávky, ale zboží dodnes nikde. Je mi jasné, že je o tento výrobek zřejmě velký zájem, ale stačilo by napsat, že zboží dodáte později, případně kdy. Chce to jen trochu slušnosti.


Požadované řešení

Prosím o sdělení, zda vůbec někdy bude má objednávka vyřešena.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 11:37, před 7 měsíci

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitelka přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitelka má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pokud prodávající nedodá zboží ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky (pokud bylo zboží hrazeno před dodáním). Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2017 16:32, před 6 měsíci

Dobrý den,

paní Hanušové se moc omlouváme za dlouhou dodací lhůtu. Nicméně produkt byl již odeslán 30.1. 2017 a dle záznamů pošty také doručen dne 1.2. 2017.

Tým BCTV


Věra Hanušová

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2017 16:54, před 6 měsíci

Dobrý den,

objednané zboží jsem v pořádku obdržela. Děkuji

Věra Hanušová


Věra Hanušová

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.2.2017 18:30, před 6 měsíci

Hodnocení: