Společnost


ZAREN - Noemus, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14898Podomní prodejci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 měsíců 12 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2017, před 5 lety

Martin Molík

Znění stížnosti

Dobrý den

Mojí mamince prodali podobní prodejci před pár dny zázračnou léčivou podložku Dreamsy Relaxtherapy a polštář s přikrývkou. Pokrývka je prý z karbonových vláken a vyzařuje léčivé IR světlo. Přitom není na elektřinu. Do zásuvky se strká jen proto aby fungoval ovladač. Podložka léči revma, dnu a zlepšuje prokrvení čímž zabrání mrtvici a jiným onemocněním oběhové soustavy. Protože má člověk s tímto problém, tak mu mravenčí prsty na nohou a rukách. Prý je každý hrozně nemocný a tento produkt potřebuje. Madrace zas obsahuje jen vzduch a biokeramická vlákna. A hlavně žádnou syntetiku. Na produktu je přitom napsáno polyester. Asi nevím co je syntetika. My si je poté co jsme se to dozvěděli pozvali k nám a máme snad všechny tyhle kecy nahraný. Snažíme se to teď vrátit v době 14ti dnů. Firma reaguje na mail, že se tím bude zabývat. (prý za pět dní) To už bude po lhůtě.

Velký problém ale je, že mámě sjednali na tyto věci úvěr. Víme o Homekreditu. Bohužel máma podepsala ještě nějaký jiný lejstra o úvěrech u jiných pěti společností, "Kdyby náhodou ten úvěr u HK nevyšel". Bohužel od toho nemá žádné papíry a neví co to bylo za společnosti. Bojím se, že si pan Šimara vzal prachy od více úvěrových společností a nadělal mámě dluhy. Nevím vůbec jak nyní postupovat.


Produkt

podložku Dreamsy Relaxtherapy


Požadované řešení

Měli by vrátit peníze všechny! I zálohu co dala kurýrovi jen tak na ruku!

Dodat veškerou dokumentaci k úvěrům abychom mohli ty firmy obvolat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 16:34, před 5 lety

Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Pokud byla uzavřena kupní smlouva mimo obchodní prostory společnosti, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Tato lhůta je zachována, pokud spotřebitelka v jejím průběhu zašle společnosti oznámení, že od smlouvy odstupuje. Z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu doporučujeme zaslat odstoupení od smlouvy prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (doporučeně, nejlépe s dodejkou) a dále je vhodné si ponechat kopii tohoto odstoupení. Pokud byla cena zboží hrazena pomocí úvěrů, vztahují se účinky odstoupení i na smlouvy o úvěru.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Pokud byl při sjednávání smlouvy použit nepravdivý údaj nebo byl-li na spotřebitelku vyvíjen nátlak, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele praktikou zakázanou. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost nedodržela zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více o podání podnětu na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2017 17:43, před 5 lety

Dobrý den,
ukázka našeho zboží proběhla u paní Barbory Molikové v úterý 14.2.2017, a to na základě předchozí telefonické domluvy přímo s paní Barborou Molikovou. Na základě této ukázky si paní Moliková objednala naše zboží, s platbou části v hotovosti při převzetí zboží kurýrovi + části na úvěr u HomeCreditu. Zboží bylo Molikové doručeno ve čtvrtek 16.2.2017. V pondělí 20.2.2017 nám přišlo e-mailem od paní Molikové odstoupení od kupní smlouvy s tím, že chce vrátit zboží, vrátit zaplacenou akontaci a zrušit úvěrovou smlouvu. V úterý 21.2.2017 jsme paní Molikové odpověděli s tím, že ke kladnému vyřízení její žádosti potřebujeme pouze to, aby nám dodané zboží poslala zpět na firmu. Následně že zrušíme úvěrovou smlouvu a vrátíme jí její peníze. V ten samý den - v úterý 21.2.2017 - syn paní Molikové Martin napsal na d-Test stížnost na postup naší firmy.

Podle mého názoru se naše firma ničeho nekalého, protiprávního nebo snad nemravného nedopustila. S paní Molikovou komunikujeme standardně, její zrušení objednávky řešíme bez zbytečných odkladů a obstrukcí. V současné době čekáme na doručení našeho zboží od paní Molikové, abychom mohli zrušit její objednávku.

S pozdravem

Ing. Pavel Novák, jednatel, ZAREN-Noemus, s.r.o.


Martin Molík

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2017 21:45, před 5 lety

Ano firma komunikuje. Ovšem neřekl bych, že by se firma nedopustila ničeho nemravného nekalého ani protizákonného.

Tak například už jenom podle emailové korespondence si firma vyhrazuje právo ponížit vrácenou platbu o 10-50% na hygiencké vyčištění a opětovné zabalení. Jen pro informaci. Zboží má údajně cenu 20000,-

Nemravné a nezákonné je podle mě to, že když máma panu Šimarovi volala hned po dodání zboží, že ho chce vrátit a smlouvy zrušit, tak ji pan Šimara přesvědčoval ať ho vybalí a vyzkouší, že s vrácením nebude žádný problém. To že má máma platit 2000 - 10000 korun za to že zboží vybalila mi přijde nemravné. To že byla uvedena v omyl už za nezákonné.

Krom toho vůbec netuším o jakém čištění z hygienckých důvodů se firma baví. Když údajně v podložce a polštářích nemohou žít žádné bakterie ani roztoči a nemůže se ušpinit protože obsahuje stříbro, karbonová vlákna a biokeramiku která nějakému hygienickému znečištění brání. To také říkal na předváděčce pan Šimara a i obchodní zástupci co navštívili mě a bratra.

Reakce společnosti

Publikováno
24.2.2017 12:46, před 5 lety

Dobrý den,
dnes, v pátek 24.2.2017, k nám přišlo na firmu zpět zboží od paní Molikové. Zboží bylo v naprostém pořádku, takže nemáme žádný důvod strhávat jakýkoliv poplatek. Zrušili jsme proto kupní smlouvu a stornovali její spotřebitelský úvěr. Paní Molikové jsem dnes odeslal poštou dobropis + potvrzení o zrušení jejího úvěru: dobropis potřebuji kvůli účetnictví podepsat a vrátit zpět. Až ho budu mít zpátky podepsaný na firmě, tak jí obratem vrátím její zaplacenou akontaci.

S pozdravem

Ing. Pavel Novák, jednatel, ZAREN-Noemus, s.r.o

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 11:06, před 5 lety

Na žádost společnosti přeřazujeme stížnost na ni. Společnost má nyní možnost ke stížnosti vložit své vyjádření.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 11:10, před 5 lety

Dobrý den,
ve čtvrtek 2.3.2017 se nám vrátil od paní Molíkové podepsaný dobropis a v pátek 3.3.2017 jsme paní Molíkové vrátili peníze na její účet. Tímto tak považuji zmíněnou stížnost ze strany naší firmy za vyřízenou.

S pozdravem

Ing. Pavel Novák, jednatel, ZAREN-Noemus, s.r.o.


Martin Molík

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2017 15:36, před 5 lety

Děkuji za rozumné navrácení peněz a zrušení smlouvy.

Protože máma neví co všechno podepsala a u jakých společností. Bylo by dobré kdyby ještě alespoň dostala poštou, nebo emailem kopie všeho co podepsala. Nemyslím si, že je v pořádku, když dokumenty typu "návrh na uzavření úvěru" má jen jedna strana.

S pozdravem Molík Martin