Společnost


Creed Resources s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14912Doživotní záruka na Invisible glass

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2017, před 4 lety

Stanislava Brežáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem si ZAGG InvisibleShield glass - ochranný kryt na mobil s doživotní garancí výměny v případě registrace na čísle +420777414900. Registraci jsem provedla hned po zakoupení. Po krátké době se kryt zlomil, tak jsem na stránkách bezobalu.eu (https://www.bezobalu.eu/invisibleshield/nadozivoti/jak-postupovat-pri-vymene/) provedla kroky k výměně krytu a to 8.11.2016. V zápětí my byla stržena z účtu částka 812,-Kč. Dne 21.12.2016 my dorazila zásilka z Irska z firmy ZAGG International, kde byl nový ochranný kryt + obálka na odpovědní zásilku opět do Irska. Tak jsem to vše řádně zabalila a poslala zpátky i s poškozeným krytem jak vyžadují podmínky. Z výpisu české pošty o doručení zásilky je vidět, že zásilku si v Irsku převzali dne 3.1.2017. Tak jsem kontaktovala firmu Ertea, kde jsem si výměnu krytu objednávala, kdy budou vráceny peníze. Říkali čekejte ... až dostaneme info od dodavatele, že Vaše zásilka byla v pořádku doručena budeme Vás informovat. Tak jsem čekala. Volala jsem tam o dva týdny a odpověď stejná. Teprve po mých asi 20ti telefonátech mi oznámili emailem, že dodavatel v Irsku potvrdil, že zásilka byla doručena a že peníze budou vráceny zpátky na platební kartu. Tak jsem je opět kontaktovala a bylo mi řečeno že převod trvá 3 pracovní dny. Po 3 pracovních dnech (co je dnes), když jsem peníze neobdržela a kontaktovala jsem společnost Ertea znovu, tak mi bylo řečeno, že oni mají ze zákona 60 pracovních dnů na vrácení částky od doby co jim dodavatel potvrdil, že zásilka byla v pořádku doručena - chci se informovat zda mají nárok takto zdržovat bezdůvodně platbu, jestli už mají zpátky i poškozený kryt? Děkuji


Produkt

Zagg Invisible Shield Glass for Apple Iphone 5/5s/5c ZGIP5GLS-F00


Požadované řešení

Vrácení zadržované částky okamžitě zpátky na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 10:55, před 4 lety

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost (garance výměny) nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

V obchodních podmínkách společnosti zveřejněných na http://www.bezobalu.eu/invisibleshield/nadozivoti/jak-postupovat-pri-vymene/?search_vyraz%5B0%5D=%7Cn%7Cvymena&search_zvyrazni=true je uvedena následující informace pro spotřebitele:

"Po obdržení obálky s původní fólií nebo sklem bude provedena kontrola vráceného zboží a v případě správně vráceného zboží bude do 60 dní na platební kartu vrácena částka za fólii nebo sklo. Vyúčtováno vám bude pouze* poštovné 50 Kč resp. 1,85 €."

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2017 13:17, před 4 lety

Dobrý den,
celý problém nastal tím, že zákazník nezaslal ochranné sklo na adresu, která je uvedena na webu (https://www.bezobalu.eu/invisibleshield/nadozivoti/jak-postupovat-pri-vymene/) a místo toho využil vrácení do Irska. Každopádně po spolupráci se zákazníkem (předání podacího čísla) našel výrobce tuto zásilku a potvrdil nám převzetí. Dnes byl dán příkaz k provedení kreditní operace na částku ochranného skla.
Linduška


Stanislava Brežáková

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2017 13:40, před 4 lety

Ano je pravda že jsem poškozené ochranné sklo poslala odpovědnou zásilkou zpět do Irska a učinila jsem tak z důvodu, že tato odpovědní obálka byla přiložena v balíku s novým sklem, který jsem z Irska obdržela. Jako zákazník postupují přesně podle pokynů výrobce a ani v duchu mě nenapadlo, prověřovat zda mám poškozené sklo poslat opravdu do Irska nebo na nějakou jinou adresu. To musíte uznat, že to nebyla má chyba. Todle mi i bylo jednou sděleno do telefonu, když jsem tuto věc prověřovala. Děkuji za info, že příkaz byl proveden a dovoluji si tuto stížnost neuzavírat až do momentu, než bude skutečně v plné výši připsána a to z důvodu, že jste mi lhali už vícekrát.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2017 16:03, před 4 lety

Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitelku. Bude-li spor vyřešen, má spotřebitelka možnost stížnost uzavřít.


Stanislava Brežáková

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.2.2017 17:35, před 4 lety

Peníze dorazily, tímto považuji tuto záležitost za uzavřenou. Děkuji

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2017 19:08, před 4 lety

Děkujeme za informaci.


Stanislava Brežáková

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.2.2017 00:11, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: dekuji ze tu pro nas jste a pomáháte nám dostat svych práv