Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, je nějaká naděje na uplatnění reklamace u zboží při souběhu následujících událostí?
Dne 11.12.2015 jsem u společnosti AARON shop s.r.o. zakoupil hodinky Alcatel OneTouch Watch SM02 Black.
Dne 3.3.2017 jsem odeslal dle obchodních podmínek prodejce na uveřejněnou adresu balíček s hodinkami a potřebnými doklady. Řemínek hodinek nevykazuje kvalitu kterou výrobce propaguje a navíc přestalo fungovat jejich dobíjení.
Dnes, 16.3.2017, se mi vrátil balíček s tím, že nebyl vyzvednut. Když jsem chtěl zjistit na webu výrobce jak mohu postupovat dále, tak jsem se na něm dočetl, že společnost ukončila svou činnost.
Jaká je možnost spotřebitele v takové situaci domoci se řádného vypořádání reklamace u zboží s platnou zárukou?
hodinky Alcatel OneTouch Watch SM02 Black SN: D1D3E8F14CD9446
Očekávám řádné vyřízení reklamace, výměnu zboží či vrácení peněz.
|
Tweet |