Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla bych touto cestou vyřešit problém s firmou Helvetia Apotheke.
Na základě tel. hovoru mi přišlo zboží, kdy jsem po obdržení uhradila částku 79,-. Během hovoru jsem se ptala na případné závazky, plynoucí ze zkušební zásilky a bylo mi řečeno, že pokud bych byla se zbožím spokojená, mohu si ho i nadále kupovat za zvýhodněnou částku a ne, že ho budu dostávat pravidelně a automaticky.Dnes mi přišel poštou další balíček, který jsem si neobjednala. Po opakovaném volání na zákaznickou linku, která mi neustále opakovala, že všichni operátoři jsou zaneprázdněny, se to pokouším řešit touto cestou. V pondělí posílám zboží zpět na adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102. Zároveň s vrácením tohoto zboží se chystám přiložit odmítnutí o zasílání zboží a žádost o odstranění osobních údajů z databáze.
Požaduji vyřazení z databáze a nechci nadále dostávat další balíčky. Zákaznické číslo 7502513
|
Tweet |