Společnost


DTF COMPANY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1536Firma odmítla vrátit částku za zboží, jehož reklamace nebyla vyřešena ve lhůtě 30 kalendářních dnů a zároveň chce, aby zákazník hradil skladné.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2013, před 7 lety

Karla Brandejská

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 30.11.2011 jsme zakoupili v e-shopu výrobek GSM MMS Alarm, bezpečnostní kamera, za cenu 4 990.00 Kč.
Výrobek nefungoval podle návodu a k 1. reklamaci byl odeslán v období prosince 2011. Reklamace byla vyřešena údajně výměnou, reklamační protokol ani vyjádření jsme neobdrželi.
Tato kamera fungovala ještě horším způsobem. E-mailovou korespondencí jsme se snažili vše řešit dohodou. 5.12.2012 se pán odmlčel a nereagoval na žádný z našich e-mailů.
Výrobek jsme se pokoušeli zprovoznit marně. 10.9.2013 jsme tedy odeslali výrobek k reklamaci. Podle podacího lístku byla zásilka vyzvednuta 13.9.2013. O průběhu reklamace jsme neobdrželi žádnou informaci. Zpět byl výrobek odeslán 22.10.2013. 24.10. jsme tedy sepsali a 29.10.2013 odeslali doporučený dopis - Odstoupení od smlouvy z důvodu marného uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace. Obdrželi jsme dopis, ve kterém je nám sděleno zamítnutí a upozornění, že v případě nevyzvednutí výrobku nám bude účtováno skladné.
Stále jsme se však pokoušeli dohodnout a 23.11.2013 telefonicky kontaktovat firmu. Nevíme s kým jsme hovořili, paní se odmítla představit s tím, že skončila pracovní doba. Nicméně přislíbila, že nejpozději 28.11. nás bude kontaktovat, což se nestalo. Nyní však lze najít na webových stránkách pouze informaci, že operátor má dovolenou.
Do dnešního dne jsem požadovali vrácení částky pouze za výrobek 4 990,00 Kč. Po vyčerpání z naší strany veškerého úsilí o dohodu bychom nyní již požadovali k částce úhradu za:
4 990.00 výrobek a vrácení SIM karty, která nebyla součástí
výrobku,
78.00 poštovné za odeslání výrobku ke druhé reklamaci,
29.00 poštovné za doporučený dopis.
_________
5 097.00 Kč

Závěrem bychom chtěli dodat, že jsme velmi naléhavě žádali o předvedení výrobku, což p. Fölkel podmiňoval cenou 750Kč za 1hod. práce + cestovné technika.
Stále bychom se rádi dohodli. Pokud bychom však museli podstoupit soudní jednání, pak bychom žádali i úhradu za zkoušení funkčnosti kamery přes SIM kartu - cca 700.00 Kč + soudní výlohy.
Veškeré doklady o výše uvedených skutečnostech mám samozřejmě k dispozici.
Do dnešního dne - 2.12.2013 jsme částku za výrobek neobdrželi. Ještě však věříme, že toto cestou lze dosáhnout dohody k oboustranné spokojenosti.
Děkujeme a přejeme klidný den.
Vít. a Karla Brandejských
Pozn.: kontaktovali jsme i soudního znalce, který nám však bez reklamačního protokolu pomoci nemohl. Reklamační protokol jsme však od p. Fölkela neobdrželi.


Produkt

GSM MMS Alarm, bezdrátový GSM GESOM MMS Alarm, bezpečnostní kamera.


Požadované řešení

Požadujeme vrácení částky převodem na náš účet, jehož číslo má pan Fölkel k dispozici, neboť mu bylo zasláno dne 29.10.2013.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2013 13:29, před 7 lety

V tomto případě došlo dle nám dostupných informací k porušení více ustanovení zákona o ochraně spotřebitele. Dle § 15 zákona o ochraně spotřebitele platí, že pokud to umožňuje povaha výrobku, je prodávající povinný výrobek na žádost spotřebitele předvést. Dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vystavit reklamační protokol, který bude obsahovat kdy bylo právo uplatněno, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje. Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinný vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě, že se tak nestane, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 12:06, před 6 lety

Společnost DTF COMPANY s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být řešeny pouze v soudním řízení.