Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#15360Nevyžádaná aktivace zpoplatněné služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2017, před 7 lety

Stefan Ciganik

Znění stížnosti

Dobrý den,

Na tel.cisle mi byla nekolkikrat aktivovaná služba, o kterou jsem neměl zájem a ani nezadal - pripojeni k internetu. Sluzbu jsem vubec nevyuzival,penize mi byly strhnuty za nic. Zadam vas timto o vraceni penez/kreditu/ na mou kartu a do budoucna vas zadam aby jste svevolne neaktivovali na mem cisle sluzby o ktere nemam zajem a jsou navic spoplatneny.
PS: do dnesniho dne se mi nestalo, u zadneho operatora, ze by mi sam od sebe aktivoval sluzbu za kterou se plati, bez predesleho aspon telefonickeho souhlasu.


S pozdravem
Ciganik


Požadované řešení

Vrácení financí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému