Společnost


UPC Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:16
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

65%
35%
Toto skore je založeno na 29 stížnostech.

#15406Datum výpovědní lhůty prodloužené o měsíc

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.03.2017, před 6 měsíci

Bohumíra Machurová

Znění stížnosti

Dobrý den, mamince (79 let)jsem pomohla podat výpověď nevyhovujících služeb UPC (internet+TV) dne 30.3.2017 doporučeným psaním na České poště, ta bohužel není schopna doručit toto dopor.psaní následující den, takže UPC na své centrále v Praze obdrží dopis asi až 3.4. nebo 4.4.2017 a výpovědní lhůta se zbytečně prodlužuje do konce května. Nehledě k výdajům za doplatek "automaticky" prodlouženého věrnostního programu,o němž maminka nic neví, ani já si nedešifrovala email oznámení o změně smlouvy s UPC z poč. roku 2017. Je nějakým zákonem dáno zda den podání je zároveň i den doručení? Takhle se zbytečně zvýší se mamince úhrada UPC služeb o 450Kč/měsíčně + 400Kč doplatek věrnostních služeb na zákl.její (automaticky změněné)smlouvy.Vadí mi, že UPC, které má pokrytí po celém Česku, není schopna přijmout písemnou výpověď na kterékoli své místní pobočce. Je nějaká šance se bránit...?
Chudák starý člověk se stává snadnou kořistí nevyžádaných služeb, které pak nedobrovolně platí a platí..
Děkuji za odpověď.


Produkt

balíček DIGITAL KLASIK+ včpronájmu modemu KAON HD USB-PVR + INTERNET10+ v celk. ceně 450 Kč/měsíc


Požadované řešení

Uznání data výpovědi k 30.3.2017 (konec výpoveď.lhůty dnem 30.4.2017). Pro budoucnost by UPC mohla zlepšit dostupnost nejen v nabídce služeb,ale i reflektování přání zákazníka v obci jeho bydliště!! (myslím tím právně závazné dokumenty)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2017 09:57, před 6 měsíci

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Výpověď je účinná jejím doručením. Dle § 570 odst. 1 občanského zákoníku platí, že právní jednání působí vůči nepřítomné osobě od okamžiku, kdy jí projev vůle dojde, zmaří-li vědomě druhá strana dojití, platí, že řádně došlo.

Všeobecné podmínky společnosti UPC bod 2.7.1. Výpověď Smlouvy stanoví: "Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy."

U typu zásilky doporučené psaní bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky (Garance doručení následující pracovní den po podání).

Ukončení smlouvy osobně bychom spotřebitelce nedoporučovali, protože v případném sporu bude obtížně prokazovat, co a kdy s poskytovatelem služeb řešila. Telefonická komunikace se rovněž velmi těžko prokazuje.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2017 11:43, před 5 měsíci

Dobrý den, abychom mohli paní Machurové odpovědět, potřebovali bychom upřesnit detaily smlouvy, například do skryté poznámky. Děkujeme předem.


Bohumíra Machurová

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.4.2017 13:09, před 5 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dnes 21.4.!!! jsem obdržela emailem odpověď Klientského centra UPC - že obdrželi písemnou výpověď (tedy jménem mé maminky) dne 31.03.2017 (??? Odeslala jsem ji 30.3. kolem 17.hod z Ostravy do Prahy! Že by superrychlá zásilka Poštou ČR?-velké díky!!)
Důležité je sdělení,že: "K ukončení poskytování služeb UPC dojde dne 30.04.2017. ...Naše služby budou ukončeny po uplynutí výpovědní doby, která trvá jeden měsíc. Výpovědní doba začíná běžet prvním dnem následujícího měsíce po doručení Vaší výpovědi."
Děkuji vřele dTestu za aktivity!! Bohumíra Machurová z Ostravy