Společnost


JYSK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#15656Chybně uvedená cena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.04.2017, před 5 lety

Miroslava Blahušková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.4.2017 v Mladé Boleslavi v prodejně Jysk jsem měla zájem zakoupit zboží. Konktrétně polštář z pamětové pěny. Jeho cena činila 900,- Kč. Tahle uvedená cena byla i minulý týden, přesněji 9.4.2017 vystavená u vybraného zboží. Při placení zaměstnankyně Jysku mi ohlásila částku 1699,- Kč. Ne jen že mi dala výrazně najevo jako kdyby jsem za zle uvedenou cenu mohla já, ale i cena u vybraného zboží byla uvedena po celých 10 dnů zle!


Požadované řešení

Zkontrolovat cenovky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2017 09:22, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 10:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.