Společnost


Hudla s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1567Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 5 lety

Milena Červená

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes web Vykupto jsem si koupila telefon HTC Desire Z. Dodavatelem zboží je firma Hudla. Zboží jsem obdržela bez českého manuálu,záručního listu a potvrzení o platbě.Znejistěla jsem takovým přístupem a v zákonné lhůtě 14 dnů(já jsem telefon vrátila hned po 2 dnech)jsem telefon vrátila.Firma mi žádost o návrat platby zamítla s tím,že jsem zboží vrátila v roztrhané krabici,zaprášené a špinavé.Je to velké lživé obvinění.S firmou jsem se snažila komunikovat,ale útočnost firmy se jen zvyšovala.Což můžu dokázat jejich maily,tak jako můžu dokázat jejich lež o nedodání dokladů k telefonu. Tvrdili totiž,že mi doklady poslali s telefonem. Kontaktovala jsem také web Vykupto, zatím mi nepřišlo jejich vyjádření. Firma vykupto mi aktualizovala objednávku,ale já zboží již nechci.Pak jsem pochopila,že mi z mé platby chce odečíst poštovné,plus pokutu za údajnou rotrženou krabici a zaprášený a špinavý telefon.


Produkt

Telefon HTC Desire Z


Požadované řešení

Požaduji vrácení platby za telefon s tím, že z platby uhradím poštovné. Odmítám platit za něco, co jsem neudělala. Prohlašuji na svou čest,že zboží jsem odeslala firmě v nepoškozené krabici,nepoužité a čisté.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 13:47, před 5 lety

Při koupi zboží prostředky komunikace na dálku (např. internetový obchod) má spotřebitel právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí věci dle § 53 odst.7 občanského zákoníku.
Spotřebitel má právo si v této lhůtě zboží vyzkoušet a vrátit. Prodejce není oprávněn požadovat originální obal. Za originální obal či používání (vyzkoušení) telefonu není prodejce oprávněn uplatňovat náklady vůči spotřebiteli.
Pokud náklady za krabici a používaný telefon uplatňuje prodejce jako pokutu, tak nebyla patrně sjednána platně. Smluvní pokutu lze sjednat jen písemně a v ujendání musí být určena její výše dle § 544 odst.2 občanského zákoníku.
Při odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst.7 občanského zákoníku musí spotřebitel vrátit zboží a prodejce celou finanční částku do 30 dnů dle § 53 odst.10 občanského zákoníku. Tedy kupní cenu a původní poštovné.
Poštovné při odstupování od kupní smlouvy dle § 53 odst.7 občanského zákoníku hradí spotřebitel.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:38, před 5 lety

Společnost Hudla s. r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.