Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Firma EURONICS mi přes svůj e-shop: https://www.euronics.cz/ prodala 25.11.2015 mobilní telefon iGET BLACKVIEW BV5000 (č.obj. 1700256381, fa č. 1065416096).Telefon jsem již dvakrát reklamoval, poprvé kvůli kovové liště na boku telefonu, která nedržela v těle telefonu a vyhýbala se nebezpečně od krytu (hrozilo zranění uživatele telefonu),když jsem se po zamýtnutí této první reklamace důrazně ozval, na prodejně mi lištu přilepili. Pak telefon běžel a po přibližně roce a čtvrt přestal zničeho nic nabíjet.První, co jsem zkoušel bylo nabíjet jiný telefon (jestli to není nabíječka nebo kabel) - vše fungovalo a nabíječka i kabel fungoval.Tak jsem koupil novou baterii za 600 Kč u CZc - originál přímo pro iGET BLACKVIEW BV5000, ale telefon stále nenabíjel.Čili musel být problém v telefonu.Tak jsem dal mobil do druhé reklamace, která byla opět zamítnuta.Tak jsme přezkoušeli s prodavači EURONICSu přímo na prodejně nabíječku i kabel (na dvou jejich telefonech) a fungovala. Ale telefon se opět nenabíjel.Takže jsem telefon reklamoval potřetí.A opět byla reklamace zamítnuta.
iGET BLACKVIEW BV5000
Žádám odstoupení od smlouvy, protože mne bylo vše, co jsem reklamoval zamítnuto a zařízení neplní svoji funkci, přestože je stále v záruční době ze zákona.Požaduji tedy na prodejci vrácení peněz.
|
Tweet |