Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#15700Neuznaná reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2017, před 7 lety

Miloš Černý

Znění stížnosti

Firma EURONICS mi přes svůj e-shop: https://www.euronics.cz/ prodala 25.11.2015 mobilní telefon iGET BLACKVIEW BV5000 (č.obj. 1700256381, fa č. 1065416096).Telefon jsem již dvakrát reklamoval, poprvé kvůli kovové liště na boku telefonu, která nedržela v těle telefonu a vyhýbala se nebezpečně od krytu (hrozilo zranění uživatele telefonu),když jsem se po zamýtnutí této první reklamace důrazně ozval, na prodejně mi lištu přilepili. Pak telefon běžel a po přibližně roce a čtvrt přestal zničeho nic nabíjet.První, co jsem zkoušel bylo nabíjet jiný telefon (jestli to není nabíječka nebo kabel) - vše fungovalo a nabíječka i kabel fungoval.Tak jsem koupil novou baterii za 600 Kč u CZc - originál přímo pro iGET BLACKVIEW BV5000, ale telefon stále nenabíjel.Čili musel být problém v telefonu.Tak jsem dal mobil do druhé reklamace, která byla opět zamítnuta.Tak jsme přezkoušeli s prodavači EURONICSu přímo na prodejně nabíječku i kabel (na dvou jejich telefonech) a fungovala. Ale telefon se opět nenabíjel.Takže jsem telefon reklamoval potřetí.A opět byla reklamace zamítnuta.


Produkt

iGET BLACKVIEW BV5000


Požadované řešení

Žádám odstoupení od smlouvy, protože mne bylo vše, co jsem reklamoval zamítnuto a zařízení neplní svoji funkci, přestože je stále v záruční době ze zákona.Požaduji tedy na prodejci vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému