Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#15742Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 7 lety

Viktor Pavlas

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6. ledna mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02.". Zprávě jsem nevěnoval velkou pozornost, myslel jsem si, že je to prosté oznámení o změně ceny této služby (kterou jsem nikdy nepoužíval). Následně mi stejná zpráva přišla i 24. března. Opět jsem tomu nevěnoval pozornost. Ovšem v dubnu mi tato zpráva začala chodit častěji, konkrétně 12., 18., 19., 21. a 24. (dnes). K internetu se ovšem připojuji pouze z wifi, mimo wifi na internetu nejsem (připojuji se buď doma na domácí wifi nebo ve škole na školní wifi).


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*7 kč).
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému