Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Pojištovna odmítá uhradit plnění (uhradila pouze 50%) přesto že:
- pojištění uzavřené bylo nadstantartní a to i za nadstandartní cenu
- operátor na lince mě oznámil, že pojištění lze bez problému hlásit až 3 roky zpětně - o žádném krácení nebyla ani zmínka - kdybych byla informovaná, auto ani neopravuji a tedy si nepůjčuji náhradní vozidlo za které ted mám platit!
- technik, který se měl na vozidlo podívat dorazil až za 6 dnů, čímž se celá situace zkomplikovala a prodloužila!
- na tel. lince pojištovny mě potvrdili, že dle pojistné smlouvy (paní kontrolovala smlouvu) mám nárok na náhradní vozidlo po dobu 10 dnů za 1000,- kč (plus DPH) na den a že není možné aby tuto věc nějak krátily - nabídla mi pro můj klid i to, že se se mnou spojí likvidátor (pan Randula) - ten mi také zavolal a ubezpečil mě, že celých 10 dnů bude servisu proplaceno!
- radila jsem se s několika pracovníky allianz i jiné pojištovny a byli velmi překvapeni, říkali že se s takovýmto jednáním ještě nesetkali
- částka za opravu tak drahého vozu byla nízká (autorizovaný servis, který jsem mohla oslovit by byl mnohonásobně vyšší)
Havarijní pojištění vozu
Uhradit veškeré náklady dle dohody (smlouvy i přislibu na lince a likvidátora - hovody jsou nahrávany) a to 6,801.50 Kč + 6,871.00 Kč za opravu a zapůjčení náhradního vozu.
|
Tweet |