Společnost


Creed Resources s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#16034Reklamace skla invisible shield ZAGG NA IPHONE 6

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2017, před 3 lety

Monika Lišková

Znění stížnosti

Dobrý den koupila jsem dne 14.12.2015 sklo na iphone 6 s doživotní zárukou ve spol.ISTYLE v PRAZE Palladium
Bylo mi řečeno,že se o vše kolem reklamace postarají a folii na sklo dostanu cca do 14dní cena 900kč...
Jaké bylo pro mě překvapení ,když jsem včera chtěla v Istyle folii poprvé reklamovat,bylo mi řečeno že musím sama reklamovat u výrobce- a ten má tedy podmínky -
musím nejdříve zakoupit novou folii za 899kč k tomu připočíst 130kč poštovné,které nevracejí a já opět na své náklady zaslat starou follii k nim na firmu a čekat zda moji reklamaci vůbec uznají,poté by se mi měla připsat částka za novou folii do 14dní zpět a mě to bude stát cca min.200kč a čas,mají na to vůbec právo?Kdyby mi byla tato informace řečena v prodejně při koupi ,vůbec bych si jí nekoupila,Děkuji moc Lišková


Produkt

Folie invisible shield Zagg-iPhone 6


Požadované řešení

Požadaduji aby mi byla vyměněna v rámci reklamace prodejny Istyle tak jak mi bylo při koupi garantováno,nebo vrácení peněz,koupím si od jiného výrobce kde takovéto problémy nejsou.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 10:10, před 3 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající a to i v případě, kdy je pro vyřizování reklamací určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné směřovat k prodávajícímu.

Jelikož od zakoupení a převzetí zboží neuplynulo více než 24 měsíců, má spotřebitelka stále právo uplatnit zákonná práva z vadného plnění. Má-li věc vady, může spotřebitelka dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Reklamace také nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitelku od uplatnění práv z vadného plnění.

Reakce společnosti

Publikováno
5.6.2017 11:07, před 3 lety

Dobrý den,
Děkujeme za prostor k vyjádření se.

Zákaznice bohužel mylně zaměňuje zákonnou reklamaci s naší nadstandardní službou Nadoživotí. V rámci této služby jde o výměnu zboží, které bylo v okamžiku koupě bezvadné, zákazník je používal a využil, a následně při splnění podmínek programu Nadoživotí dostane za svůj opotřebený kus zcela nový produkt. Podmínky této služby jsou definovány výrobcem a jsou standardní a neměnné pro všechny zákazníky. Zákazník v podstatě za cenu poštovného + manipulační poplatek (130,- Kč) dostává zcela nový produkt, v tomto případě v hodnotě 899,- Kč. Drtivá většina zákazníků tento program dlouhodobě a opakovaně využívá a jsou velmi spokojeni.
Tyto informace jsou detailně sepsány na našich webových stránkách, na které odkazuje obal produktu. Také na samotném obalu je postup nastíněn.

O podmínkách a postupu nadstandardního programu Nadoživotí jsou pravidelně a detailně informováni prodejci v iStylu. Pokud se tedy stalo, že byla zákaznice mylně informována prodejním personálem, velmi nás to mrzí.

Zákazníci, kterým z jakéhokoliv důvodu podmínky této nadstandardní služby nevyhovují, nejsou povinni službu využívat.

Opakujeme, že se nejedná o reklamaci. Pokud jsou naše produkty reklamovány, vyřizujeme reklamace zcela standardně podle zákonných povinností nám uložených.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2017 14:30, před 3 lety

Je-li výrobcem věci nabízena nadstandardní služba, mohou být stanoveny odlišné podmínky oproti reklamaci, jež je možné uplatnit u osoby, u které byla věc zakoupena. Pokud se spotřebitelka rozhodne nevyužít službu poskytovanou výrobcem, má stále možnost uplatnit reklamaci u prodávajícího.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.


Monika Lišková

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.6.2017 07:08, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Sklo bylo v rámci reklamace u ISTYLE odesláno zpět a byly mi vráceny peníze zpět,děkuji moc