Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#1619Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2013, před 8 lety

Ivana Boková

Znění stížnosti

Na slevovém portálu Amplion jsem u výše zmíněného obchodu v dubnu koupila pánské boxerky. Zboží mi neposlali, zato poslali několik e-mailů s různými vytáčkami. Když se blížil konec platnosti voucheru, stěžovala jsem si na Amplionu. Ti mou objednávku urgovali a bylo jim slíbeno, že mi zboží přednostně pošlou. Neposlali. V květnu jsem objednávku u Amplionu chtěla zrušit a žádala vrácení peněz. Odpověděli mi: "Mrzí nás, že jste nebyla spokojena se službou. Reklamaci a vrácení peněz není bohužel možné uplatnit u nás, jelikož je po platnosti poukazu. Obraťte se proto prosím na partnera, u kterého jste službu využila. Pokud budete chtít pomoci při vyřízení reklamace, rádi pošleme Vaši žádost za Vás, ale její řešení je zcela na partnerovi." Tak jsem si znovu začal "emailovat" s panem Lumírem Šenkýřem z Lumma shopu, naposled se ozval v červenci. Nemám ani zboží ani peníze (549,- Kč). Stěžuji si až teď, protože teď jsem se o této možnosti dozvěděla. Obchod už asi neexistuje, s penězi jsem se tudíž už rozloučila, přesto děkuji za tuto možnost.
Ivana Boková


Produkt

pánské boxerky Dolce & Gabbana, 4 ks, černá barva, vel. XL, voucher 1694577367


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 10:09, před 8 lety

Dlužník (prodejce) je povinen splnit svůj dluh (dodání zboží) řádně a včas.
Dlužník (prodejce), který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení dle § 517 občanského zákoníku.
Jestliže dlužník nesplní dluh ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem (kupujícím) mu poskytnuté, má věřitel (kupující) právo od smlouvy odstoupit dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou tak povinny si vrátit vše, co smlouvou nabyly dle § 48 občanského zákoníku.
Prodejce je tak povinen vrátit finanční částku a kupující zboží, pokud jej obdržel.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:21, před 7 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.


Ivana Boková

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 15:22, před 7 lety

Hodnocení: