Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:976
Z toho za letošní rok:23
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16596Mylné informace na eshopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 7 lety

Magdaléna Němcová

Znění stížnosti

Vážené České dráhy,

ráda bych vás informovala o tom, že na svém eshopu podáváte mylné informace. Našla jsem si včasnou jízdenku z Ostravy do Wroclavi za výhodnou cenu a následkem toho si naplánovala let z Wroclavi. Informace jsem dostala stejné i po telefonickém ověření. Když jsem klikla na tlačítko koupit, bylo mi sděleno, že jízdenku nelze zakoupit online z důvodu plánované výluky na trati. Uchýlila jsem se tedy ještě téhož dne, pro upřesnění dnes, 19.6.2017, ke koupi jízdenky na pokladně, kde mne ovšem šokovala požadovaná částka 1090 Kč místo 378 Kč uvedených na vašem eshopu. Ráda bych vás touto cestou o problému, s patrným rozhorčením, informovala a budu doufat, že zajistíte úpravu neplatných informací i do budoucna.

S pozdravem,

Magdaléna Němcová


Požadované řešení

Oprava


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému