Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#16597Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2017, před 3 lety

Lucie Červinková

Znění stížnosti

Dobrý den, v květnu 2016 jsem v Humanicu zakoupila botasky. V botech jsem chodila do práce a domů (200m) a někdy delší trasy, cca 5 km (1x za měsíc). V levé botě se mi začala párat pata. Jakoby bok boty se začal oddělovat od stélky a začaly vypadávat z toho jakési bílé kamínky. Boty jsem šla reklamovat do dvou týdnů od zjištění závady, tj. rok od koupi botů. Reklamace mi byla dvakrát zamítnutá a mám s dostavit s doklady pro její ukončení. Paní na pokladně mi dokonce řekla, že v nich můžu i běhat-sportovat, což jsem nedělala. Jak postupovat dál, aby mi reklamaci uznali? Dá se v takovým případě argumentovat ČOI? Děkuji Lucie, Brno


Produkt

Dámská obuv-botasky


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2017 13:31, před 3 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží je vadné. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2017 19:42, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.