Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#16641Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2017, před 7 lety

Jindřich Wagner

Znění stížnosti

Dobrý den, u společnosti okay.cz jsem si zakoupil mobilní telefon prestigio grace x5. Telefon se po krátké době užívání vybíjí(při 100% a poslechu hudby 10 minut, baterie klesne na 90%)
Reklamace: 1)13.1.2017 výměna baterie
2)10.2.2017 výměna baterie neměla žádný vliv na úbytek kapacity, jejich stanovisko: závada se neprojevila
3)9.4.2017 baterie je adekvátní věku zařízení
4)21.6.2017 opět výměna baterie za novou
Ani v jednom případě mi nebylo vysvětleno, proč dochází k úbytku baterie i přesto, že je v zařízení nová baterie( telefon je v továrním nastavení) od 13.1.2017 do 21.6.2017 jsem měl telefon na reklamaci a výsledek žádný...Telefon se mi vrátil poškrábáný a má prasklý display v pravé části obrazovky.


Produkt

Prestigio PSP5470DUOWHITE


Požadované řešení

Vzhledem k dlouhotrvajícímu procesu a ne příliš ochotnému řešení ze strany prodejce žádám výměnu zboží nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému