Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, u společnosti okay.cz jsem si zakoupil mobilní telefon prestigio grace x5. Telefon se po krátké době užívání vybíjí(při 100% a poslechu hudby 10 minut, baterie klesne na 90%)
Reklamace: 1)13.1.2017 výměna baterie
2)10.2.2017 výměna baterie neměla žádný vliv na úbytek kapacity, jejich stanovisko: závada se neprojevila
3)9.4.2017 baterie je adekvátní věku zařízení
4)21.6.2017 opět výměna baterie za novou
Ani v jednom případě mi nebylo vysvětleno, proč dochází k úbytku baterie i přesto, že je v zařízení nová baterie( telefon je v továrním nastavení) od 13.1.2017 do 21.6.2017 jsem měl telefon na reklamaci a výsledek žádný...Telefon se mi vrátil poškrábáný a má prasklý display v pravé části obrazovky.
Prestigio PSP5470DUOWHITE
Vzhledem k dlouhotrvajícímu procesu a ne příliš ochotnému řešení ze strany prodejce žádám výměnu zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |