Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 9.6.2017 jsem v prodejně Uncle Sam, Novodvorská 136 Pha 4 zakoupila pánské riflové šortky. Druhý den jsem zjistila na nenošených šortkách u poklopce vypáranou nit a 10.6.2017 jsem zboží reklamovala s tím, že šortky žádám vyměnit za jiné nebo vrátit peníze. Panem majitelem mi bylo řečeno, aniž by zkontroloval stav zboží, že jiný kus šortek nemá, na 2. jeho prodejně neví, zda jsou a že, pokud budou mít krejčovské služby, mající provozovnu v obchodním centru, volno, šortky nechá sešít, s čímž jsem nesouhlasila a dál trvala na výměně zboží nebo vrácení peněz. S tím nesouhlasil pan majitel s vyjádřením, že k šortkám ani nemám visačku a on by je nemohl dál prodat. Panem majitelem byl vypsán reklamační list, kde zakroužkoval opravu zboží. Po mém protestu proti opravě mi bylo v reklamačním listu umožněno zaškrtnutí výměny zboží či vrácení peněz. Pana majitele jsem upozornila, že s opravou, která bude na šortkách za cca 1.600 Kč viditelná, nebudu souhlasit. 3.7.2017 jsem po upozorňující sms šla vyřídit reklamaci. Po předložení šortek s viditelným sešitím, jsem si zboží nevyzvedla a nechala je na prodejně i když jsem k tomu byla paní prodavačkou nucená.
pánské riflové šortky 17L028
Výměna zboží za nové nebo vrácení peněz
|
Tweet |