Společnost


Internet Mall, a.s.

Počet nahlášených stížností:357
Z toho za letošní rok:27
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 100 stížnostech.

#1694Podvodné jednání k zakrytí vlastní neschopnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.12.2013, před 7 lety

Martin Slíva

Znění stížnosti

mall.cz – to jsou zoufalci

1) Kašlou na vás – pokud nemůžou dodat jedno zboží s dodávky, celou ji pozdrží a pokud si to nebudete kontrolovat tak vám zaplacené zboží nejspíše nikdy nedojde
2) Problém neřeší, ale zametají pod koberec na úkor zákazníka – jen aby to „tak nějak“ vypadalo.

Tady je celá kauza, nenechte taky napálit – zvlášť pikantní je to poslední řešení.

Objednal jsem si na mall.cz několik věcí na Vánoce, abych to nemusel shánět po různých e-schopech a došlo mi to najednou. Začal jsem celkem brzy, 24.11.
Dne 24.11.2013 byla ze strany mall.cz potvrzena dostupnost objednaného zboží a zaplatil jsem za ně. V systémech mall.cz je stále záznam o ověření dostupnosti zboží.

Až do 10.12 jsem byl informován několika e-maily iod mall.cz, že zboží bude odesláno, jen občas posunuli termín termín odeslání. O problémech s dostupností zboží ani zmínka.
Teprve po té co jsem začal zjišťovat co se děje a proč mi nic stále neposlali najednou zjistili, že prodané zboží vlastně nemají..

Výmluva na dodavatele je, mírně řečeno, zvláštní, když už před zhruba třemi týdny potvrdili dostupnost zboží.

Dne 10.12. během dne mi přišlo několik mailů o tom, že zboží vlastně nemají ať objednávku zruším, že mi dají 100Kč bonus na další objednávku. To jsem odmítl – hlavně proto, že dotčené zboží bylo v té době nabízeno desítkami e-shopů.

Dne 10.12. v 17:48 mi přišel od mall.cz přišel mail, že zboží bude dnes předáno dopravci.
Asi hodinu na to mi přišel mail ze zákaznického servisu, že to zboží fakt není.
Další den, jsem zavolal na klientskou linku a po vyslechnutí zvlášť vlezlé reklamy jsem se dohodl, že tedy objednávku rozdělí a to co mají mi pošlou a že s tu zbývající položkou budeme řešit zvlášť.

Další den mi přišlo potvrzení, že tedy až na jednu položku vše posílají.

Pak nastalo překvapení. I ta poslední položka, o které mi tvrdili že nikde není v republice v žádném skladu byla poslána dopravci k dodávce.

Tak jsem začal sledovat co se děje s dodávkou. Ten první balíček (zboží, které náhodou měli), který už byl u zásilkové služba k dodání se najednou dostal do stavu „nekompletní zásilka“. Po dotazu na call centru zjistili, že na něco čeká.
Zajímavější byl osud druhého balíčku (ten, který měl obsahovat zboží, co vlastně neměli). V systémech zásilkové služby se objevilo, že data převzali, ale balíček jim fyzicky nebyl dodán.

Po opětovné urgenci na mall, cz se najednou první balíček začal jevit jako kompletní a byl dodán, sice se zpožděním, ale dodán.

Zajímavý byl ale osud druhého balíčku. Jeho stav v systémech zásilkové služby se nezměnil, stále byla přenesena data o balíčku, fyzicky však nikoliv. Začal jsem balíček opět telefonicky urgovat. Zde mi zdělili že je to fakt divné že už bych to měl dostat, nejpozději následující den že to určitě pošlou.

Pak se ale začali dít věci. V systémech mall.cz se u daného balíčku objevila informace, že zboží bylo vráceno přepravcem s poznámkou nevyzvednuto. No jak by tak si mohlo, když to fyzicky přepravci nepředali!

Jednoduše řečeno, mall.cz se tímto podvodem snaží zakrýt vlastní neschopnost se hodit vše pod koberec.

Doufám, že mi alespoň pošlou peníze, které jsem už zaplatil – to je stále ve hvězdách ….


Požadované řešení

Vrátit peníze a kompenzaci za provolané minuty s jejich bílou linkou a strávený čas s jejich reklamací a to nikoliv podmíněné nákupem u této společnosti


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2013 14:53, před 7 lety

V případě, že není část objednávky dodána, má spotřebitel nárok odstoupení od této části kupní smlouvy dle § 517 občanského zákoníku. V rámci odstoupení je prodejce povinný dle § 48 občanského zákoníku vrátit uhrazenou částku.

Reakce společnosti

Publikováno
13.2.2014 15:54, před 6 lety

Vážený pane Slívo,

kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. K vrácení částky z naší strany již došlo. Kompenzaci jsme schopni Vám poskytnout pouze v podobě slevového poukazu, jiná kompenzace bohužel není možná. V případě, že se pro toto řešení rozhodnete, kontaktujte mě, prosím, na emailu overeno@mall.cz.

Eliška,
Mall.cz


Martin Slíva

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2014 09:41, před 6 lety

Hodnocení: