Společnost


4Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#1695Přestala vést příslušenství ke zboží v záruce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2013, před 10 lety

Marie Herdová

Znění stížnosti

Dne 16.5 2013 jsem si zakoupila od této společnosti mobil ZIO DUAL D1.Po několika dnech se u něj objevily 2 závažné závady-přestalo fungovat 1 tlačítko a vybíjel se totálně přes noc i když byl večer nabitý naplno.Odnesla jsem ho do výdejny k odeslání do opravy a přitom jsem tam zřejmě zapomněla nabíječku-ale možná že byla přiložena k mobilu když se jednalo o závadu v nabíjení.To už si bohužel nepamatuji protože jsem ten den odjížděla na půl roku mimo Prahu.Opravený mobil mi vyzvedl manžel.Po návratu do Prahy koncem listopadu jsem zjistila že přinesl mobil bez nabíječky a tak jsem jí chtěla od této společnosi zakoupit.Bylo mi ale řečeno že značku ZIO už stahli z prodeje a ani už k ní nemají náhradní příslušenství.Snažila jsem se nabíječku zakoupit jinde ale nikde jí nemají a naopak jsem zjistila že ačkoliv byl tento mobil deklarován jako česká distribuce pocházel z Asie nebot tyto nabíječky se v česku nevyrábějí a tutdíž není možné jí tu ani koupit.Psala jsem opět do tohoto obchodu že i když je na mobil ještě 1apůl roku záruka tak ho nemohu bez nabíječky používat a proto že jim ho pošlu zpět oproti zaplacené částce ale už mi ani neodpověděli.Opravu prováděl servis www.mobilplus.cz pod číslem zakázky27788 též sídlem na stejné adrese.


Produkt

ZIO DUAL D1 Dual SIM GSM IMEI355286040111391


Požadované řešení

Vrácení mobilu oproti zaplacené částce nebo dodání náhradní nabíječky kterou pocopitelně zaplatím


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému