Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:234
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#16982Neoprávněné placené SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2017, před 7 lety

Sven Lundquist

Znění stížnosti

8.7.2017 a 15.7.2017 my bylo účtováno 99Kč za prémiové SMS. Žádnou službu jsem neobjednal a o tyto prostředky byl sprostě okraden. Jsem zděšen, že je něco takového vůbec možné. Společnost Dimoco žádám o okamžité vrácení stržených prostředků a vymazání mého čísla 724249333 z databáze. Na jejich stránky, jsem tento požadavek již uvedl.


Požadované řešení

Vrácení všech nezákonně stržených prostředků a vymazání mého čísla 724249333 z databáze společnosti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému