Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#17023Telefony Pro Věrné

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 36 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.07.2017, před 7 lety

Vojtěch Tomeš

Znění stížnosti

Dobrý den,

jak je možné již z názvu tématu vyčíst jde o tzv. "Telefony Pro věrné" Když jsem přišel na pobočku do jednoho z obchodních domů. A šel jsem za Panem. Č. byl velice příjemný a vše skvělě vysvetlil a dokonce poukázal i na to že podle vašich podmínek mám nárok na telefon pro věrné jelikož zde mám zasebou v řadě zaplacené 3 faktury za poslední měsíce a také me upozornil na to že jedna z nich byla zaplacena po splatnosti ale v normě která podle slov vašeho zaměstnance je 11 dní za celé tři měsíce. Nehledě na to že jsem u Vodafonu již 14 let a vždy jsem vystavenou fakturu zaplatil. Nejvíc mě na tomto udivuje že podle vašich operátorů nárok na telefon nemám a to jsem si kvůli tomu prodloužil tarif na další dva roky(teď toho lituji). Takže nemám telefon a ještě musím jednat s personálem který asi nezná obchodní podmínky.


Produkt

Telefony pro věrné


Požadované řešení

Možnost získání "Telefonu pro věrné"


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému