Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
jak je možné již z názvu tématu vyčíst jde o tzv. "Telefony Pro věrné" Když jsem přišel na pobočku do jednoho z obchodních domů. A šel jsem za Panem. Č. byl velice příjemný a vše skvělě vysvetlil a dokonce poukázal i na to že podle vašich podmínek mám nárok na telefon pro věrné jelikož zde mám zasebou v řadě zaplacené 3 faktury za poslední měsíce a také me upozornil na to že jedna z nich byla zaplacena po splatnosti ale v normě která podle slov vašeho zaměstnance je 11 dní za celé tři měsíce. Nehledě na to že jsem u Vodafonu již 14 let a vždy jsem vystavenou fakturu zaplatil. Nejvíc mě na tomto udivuje že podle vašich operátorů nárok na telefon nemám a to jsem si kvůli tomu prodloužil tarif na další dva roky(teď toho lituji). Takže nemám telefon a ještě musím jednat s personálem který asi nezná obchodní podmínky.
Telefony pro věrné
Možnost získání "Telefonu pro věrné"
|
Tweet |