Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#17385Jedna skříňka nefungovala a druhá nevrátila peníze, měničky mincí byly prázdné

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2017, před 3 lety

Dita Kloudová

Znění stížnosti

Včera jsme chtěli použít úschovnou skříňku této společnosti. První nám nešla zavřít, i když jsme tam dali požadovaných 100,- Kč. Přenesli jsme zavazadla do jiné a horko těžko sehnali drobné, protože měničky mincí poblíž úschovny zavazadel nefungovaly (byly prázdné a to byl všední den). NEvšimli jsme si, že mezi mincemi máme 50,- Kč ani toho, že tam tato mince nejde vhodit, takže jsme naházeli do automatu dalších 50,- Kč a služby stejně nemohli využít. Výsledek - -150,- Kč a nic z toho. Okamžitě jsme volali na telefonní číslo, které bylo na skříňce uvedeno, ale odbyli nás, že je to náš problém, že jsme nepostupovali dle pokynů, což nebyla pravda! Drželi jsme se pokynů poctivě a doslova od prvního bodu.


Produkt

1. skříňka byla číslo 162, mám i fotografii a druhá číslo 26


Požadované řešení

Požaduji vrácení svých peněz, konkrétně 150,- Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 14:03, před 3 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 12:21, před 3 lety

Společnost nás informovala, že se případ již podařilo vyřešit smírnou cestou. Žádáme proto spotřebitelku o potvrzení této informace a o případné uzavření případu.


Dita Kloudová

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.8.2017 16:07, před 3 lety

Hodnocení: