Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera jsme chtěli použít úschovnou skříňku této společnosti. První nám nešla zavřít, i když jsme tam dali požadovaných 100,- Kč. Přenesli jsme zavazadla do jiné a horko těžko sehnali drobné, protože měničky mincí poblíž úschovny zavazadel nefungovaly (byly prázdné a to byl všední den). NEvšimli jsme si, že mezi mincemi máme 50,- Kč ani toho, že tam tato mince nejde vhodit, takže jsme naházeli do automatu dalších 50,- Kč a služby stejně nemohli využít. Výsledek - -150,- Kč a nic z toho. Okamžitě jsme volali na telefonní číslo, které bylo na skříňce uvedeno, ale odbyli nás, že je to náš problém, že jsme nepostupovali dle pokynů, což nebyla pravda! Drželi jsme se pokynů poctivě a doslova od prvního bodu.
1. skříňka byla číslo 162, mám i fotografii a druhá číslo 26
Požaduji vrácení svých peněz, konkrétně 150,- Kč
|
Tweet |