Společnost


viagogo AG

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17411Jiný datum vstupenky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2017, před 8 dny

Iveta Nídlová

Znění stížnosti

Dobrý den včera jsem si bohužel na Viagogo objednala vstupenky na Sparta Praha vs Slovácko na viagogo je datum utkání 19.8 2017 ale po delším hledání jsem se dozvěděla ze Sparta Praha se Slováckem hraje 18.8 2017 a v datum uvedeny na vstupence hraje Sparta Praha u19 což je dorostenecká liga a hraje s MKF Karviná a to je úplně jiný zapas ale na vstupence je normálně napsáno Sparta Praha vs Slovácko takže mi prodali nejspíš neplatnou vstupenku protože kdybych tam přišla 19.8 tak by mě tam nepustili.


Požadované řešení

Chci vrátit své peníze i rezervační poplatek který jsem zaplatila


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2017 11:11, před 8 dny

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá nebo dodá neplatné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval (https://www.viagogo.com/secure/login?ReturnUrl=https://www.viagogo.com/secure/myaccount/CustomerSupport).

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.