Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:347
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#17489Skrytá vada na voze neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2017, před rokem

Daniel Bednář

Znění stížnosti

Dobry den
Dne 1.8.2017 jsem zakoupil vuz skoda octavia kombi 1.8t v AAA CESKE BUDEJOVICE vuz byl pedveden, vychvalen do nebes ze je spolehlivej bez vad. Nic mene sem se rozhod ho koupit za cca 60000,-kc na uver. Vse se vyridilo a na konec dostanete seznam co vse je na nem spatne.
Dne 6.8.2017 jsem byl reklamovat ze odesla dvouhmota spojka oprava cca 20000,- byl jsem doslova vyhozenej z prodejny. 8.8.2017 sem uspel se sepsanim reklamace u jineho manazera nic ale platne. Druhy den nekdo z AAA volal at tahnu si to opravit na vlastni naklady. V predavacim protokolu se o spojce píse ze zabírá plynule. S vozem sem ujel cca 440 km. Ted stoji u baraku a ceka na servis. Kvuli zavade nejsem ani schopnej udelat evidencku a prepis. Kontaktoval sem i generalni reditelku jestli je ona schopna vec vyresit. Ale zadna odezva.


Produkt

Skoda octavia kombi 1.8T rv.2002 vin TMBGL21U332740427


Požadované řešení

Proplatit opravu sem ochotny si vuz nechat i kdyz je tam jeste vada na turbu a sou zvlnene predni brzdove kotouce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 10:12, před rokem

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím majitelem.

Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2017 16:32, před rokem

Vážený pane Bednáři,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně výsledku Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO


Daniel Bednář

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2017 20:45, před rokem

Zalezitost nepovazuji za vyrizenou i kdyz Vase spolecnost AAA AUTO zrejme jo.
Oprava vozu stala 24000.-kc. Ja dostal slevu z puvodni ceny 60000.-kc. 10000.-kc dolu coz mi rekli ze vubec muzu bejt za jejich vstricnost rad.
A uz pry nemam obtezovat. S jejich armadou pravniku pry si nemam zacinat..
Taky sem tedy musel podepsat ze uz po tyhle firme nebudu nic pozadovat.
No ale po oprave spojky a vymene zvlnenych brzdovych kotoucu uz jen zjistit proc se na pristrojove desce porad rozsveci sekundarni vzduch. Coz je podle mechanika ťaky skryta vada.
Uz v zivote nekoupim u AAA AUTO zadny auto. Koho potkam tomu reknu jak vse praktikuji jak kazdeho poslou do haje.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2017 17:38, před rokem

Dobrý den,
společnost trvá na původním výsledku reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 11:36, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.


Daniel Bednář

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.10.2017 12:12, před rokem

Ukoncete to tady s AAA nema smysl nic resit sou to ubozaci chovaj se presne jak smejdi

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 13:35, před rokem

Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO


Daniel Bednář

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.11.2017 21:17, před rokem

Hodnocení:

Komentář: AAAAUTO byl můj životní omyl. sou to podvodníci