Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#17490Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2017, před 5 lety

Vladimír Berka

Znění stížnosti

Zásilka mnou odeslaná 7.8. nedodána do 15.8.,firma IN TIME nechápe že když firma pracuje jen na ranní směnu,nemůže zásilku doručovat v 19 .hodin .Neochotní to vyřešit,slečna na telefonu se jen omlouvá a nic z toho,bože zamyslete se nad sebou !!!Prosím o radu zda a kde je možné se dovolat pomoci či poslat stížnost na jednání této firmy.
Děkuji Berka


Požadované řešení

Doručit v pracovní době !


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.8.2017 09:56, před 5 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2017 19:51, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.