Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1752Nedodrzeni jizdniho radu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 17 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.12.2013, před 7 lety

Renata Stepanova

Znění stížnosti

vcera po 21 hodine vecer jsem jela do prace a ridic ktery mnel jet smerem do hajku tam vubec nejel.Ja timhle spojem jezdim kazdou nedeli do prace a nikdy nebyl zadny problem.Po vcerejsi jizde do prace jsem prisla o pul hodiny pozdeji do prace kvuli nedodrzeni jizdniho radu pana ridice.


Požadované řešení

CSAD FRYDEK_MISTEK a.s by se mnelo timto zabyvat a ne to nekam zalozit do sufliku


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2014 11:21, před 6 lety

V případě, že bez předchozího ohlášení autobus nejede vůbec (bez odůvodnění), došlo k porušení § 18 zákona o silniční dopravě. Pokud tím vznikla cestujícímu škoda, může se domáhat její náhrady.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:07, před 6 lety

Společnost ČSAD Frýdek - Místek a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.