Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:58
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#1767Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 14 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.01.2014, před 10 lety

Antonín Ballada

Znění stížnosti

Syn si koupil obuv v prodejně HUMANIC na Kladně dne 15.4.2013.
Obuv standardně užíval cca do konce října, kdy jsme (po několika párech jeho zničených ponožek) zjistili, že jsou podrážky bot děravé.
Protože nejsme přímo z Kladna, trvalo nám nějakou dobu, než jsme se dostali do prodejny obuv reklamovat. V prodejně jsme ovšem byli prodavačkou informováni o rušení této prodejny s tím, že by reklamaci nestačili z časových důvodů vyřešit - ať prý obuv reklamujeme v prodejně HUMANIC v Praze na Zličíně nebo v obchodním centru 6.
Dne 30.11.02013 jsem obuv reklamoval v prodejně HUMANIC v Praze na Zličíně.
Dne 4.12.2013 jsem si v uvedené prodejně vyzvedl zamítnutí reklamace vedoucí prodejny.
Dne 11.12.2013 jsem odeslal reklamovanou obuv do HUMANICu v Brně na oddělení kvality spolu se svým nesouhlasem se zamítnutím reklamace.
Dne 30.12.2013 jsem od "oddělení kvality" obdržel zpět reklamovanou obuv včetně hodnocení mé reklamace jako neoprávněné - s čímž pochopitelně nesouhlasím.


Produkt

Pánská obuv pro volný čas zn. NIKE, dle pokladního dokladu ozn.: 1x2-71-11-0975-4


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za nekvalitní obuv, úhradu nákladů spojených s odmítáním mé reklamace společností HUMANIC CZ, finanční kompenzaci za můj ztracený čas.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému