Počet nahlášených stížností: | 58 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Syn si koupil obuv v prodejně HUMANIC na Kladně dne 15.4.2013.
Obuv standardně užíval cca do konce října, kdy jsme (po několika párech jeho zničených ponožek) zjistili, že jsou podrážky bot děravé.
Protože nejsme přímo z Kladna, trvalo nám nějakou dobu, než jsme se dostali do prodejny obuv reklamovat. V prodejně jsme ovšem byli prodavačkou informováni o rušení této prodejny s tím, že by reklamaci nestačili z časových důvodů vyřešit - ať prý obuv reklamujeme v prodejně HUMANIC v Praze na Zličíně nebo v obchodním centru 6.
Dne 30.11.02013 jsem obuv reklamoval v prodejně HUMANIC v Praze na Zličíně.
Dne 4.12.2013 jsem si v uvedené prodejně vyzvedl zamítnutí reklamace vedoucí prodejny.
Dne 11.12.2013 jsem odeslal reklamovanou obuv do HUMANICu v Brně na oddělení kvality spolu se svým nesouhlasem se zamítnutím reklamace.
Dne 30.12.2013 jsem od "oddělení kvality" obdržel zpět reklamovanou obuv včetně hodnocení mé reklamace jako neoprávněné - s čímž pochopitelně nesouhlasím.
Pánská obuv pro volný čas zn. NIKE, dle pokladního dokladu ozn.: 1x2-71-11-0975-4
Požaduji vrácení peněz za nekvalitní obuv, úhradu nákladů spojených s odmítáním mé reklamace společností HUMANIC CZ, finanční kompenzaci za můj ztracený čas.
|
Tweet |