Společnost


Tchibo Praha, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1776Tchibo e-shop, nedodané zboží, opětné nedodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2014, před 8 lety

Ivona Slobodová

Znění stížnosti

11.12. jsem odeslala objednávku a výrobek zaplatila.
23.12. dotázala jsem se, kde je zboží, bylo mi řečeno,že se ASI ztratilo...Vánoční dárek!
27.12.jsem napsala, že na dodání zboží trvám!

Bylo mi @ sděleno že zboží NENÍ a objednáno nebude.

Stejný den jsem si stejné zboží znovu objednala a dnes dorazilo.

Můžete mi nějak vysvětlit koho zaměstnáváte na daných pozicích... např. inter. vyřizování objednávek a stížností????

Po tomto zážitku jsem se rozhodla, že tyto Vaše "služby" budu prezentovat (včetně veškeré korespondence) přímo v Německu.

Ing. Ivona Slobodová (zákaznické č. 1314749337)


Produkt

Tchibo


Požadované řešení

Řešení ponechám na mateřské firmě, asi se podiví, jak česká filiálka jedná se zákazníky.

Není možnost podat stížnost přímo na TCHIBO ČR.
Proč?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2014 10:32, před 8 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva má kupující povinnost zaplatit kupní cenu a prodejce má povinnost dodat zboží ve stanoveném termínu. V případě, že se tak nestane, ocitá se v prodlení dle § 517 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2014 11:43, před 8 lety

Vážená paní Slobodová, velice mě mrzí, že máte se společností Tchibo takovouto negativní zkušenost. Vaši stížnost postoupím vedení zákaznického servisu a internetového obchodu v Německu, kde jsou všechny tyto služby centralizované. Z naší strany bohužel nemáme možnost do procesů vstupovat. Věřím, že odpovědní kolegové sjednají nápravu a do budoucna budete mít s naší společností již jen pozitivní zkušenost. S pozdravem, Eva Kotýnková, PR manažer Tchibo Praha, spol. s r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 23:19, před 7 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.