Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2187
Z toho za letošní rok:706
Stále v řešení:163
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 471 stížnostech.

#17880Zrušení VIP

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.09.2017, před 2 lety

Michal Doseděl

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 31.8.2017 jsem se zaregistroval do seznamky.
Seznamení již nehledám a chci se odhlásit a smazat svůj profil.
Dle pokynů z vašich internetových stránek se mi to nedaří.(na mail na zákaznicky servis přišla pouze automatická odpověď a fax žadna odezva)
Proto žadam o zrušení VIP členství touto cestou k mailove adrese dosedemlichal@gmail.com (vice než 14 dnu před koncem platnosti - vracení první platby 149czk nepožaduji, pouze nechci prodlužovat a platit další poplatky).
Proto vás žádám o úplné zrušení mého členství ze seznamky be2.
Předem děkuji za vyřízení mé žádosti a zpětné potvrzení na přiložený mail a zde - pro korektnost pro ostatní uživatele

S pozdravem
Dosedel Michal


Požadované řešení

Okamžité smazání členství ze seznamky be2 a členství VIP


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.9.2017 19:01, před 2 lety

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho zákonných právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2017 17:38, před 2 lety

ID: WESQHE92


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací byl již případ vyřešen/ uzavřen prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2.


Michal Doseděl

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.9.2017 10:14, před 2 lety

Hodnocení:

Komentář: Ano nakonec vše proběhlo (sice opožděně ale seriozně) přes zákaznický servis. díky