Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#17939Agresivní a nepravdivá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.09.2017, před 3 lety

Jitka Tejmarová

Znění stížnosti

Od společnosti Dormeo mi 9.9. přišla "jedinečná" nabídka se slevovým kuponem. 10.9.přišel další e-mail "Největší sleva všech dob končí dnes!" Při prohlížení stránek mi celou neděli u zboží běžely odpočítávající hodiny, které upozorňovaly na poslední šanci.....Večer jsem nevydržela reklamní masáž a krátce před vypršením "výhod" uskutečnila koupi matracové přistýlky s polštářem za 4890 Kč. Po vložení kuponu PVAR2fX59B3DB3889BBE se opakovaně ukazovalo" kód kupónu není správný.". Domnívala jsem se, že se kupon nevztahuje na akční zboží, tak jsem zaplatila cenu bez avizované 10%ní slevy. 11.9. pár hodin po objednání, když už měla být ukončena ta "největší sleva všech dob" mi přišel další mail- stejné zboží nejen za stejnou cenu, ale ještě k tomu s přikrývkou v hodnotě cca. 1500,-Kč. Nevěřila jsem, že je to u tak známé firmy vůbec možné. Pak jsem z grafu vývoje cen zjistila, že se minimální cena tohoto zboží od ledna 2016 nepohnula ani o korunu a ta průměrná se lišila + - maximálně v řádu desetikorun. To už jsem se naštvala, že jsem nalítla na neseriozní, agresivní a lživou reklamu. Hned včera jsem se pokusila objednávku zrušit, dnes přišla odpověď, že prý už byla vyexpedována. Na dotaz sledovacího čísla odpověděli, že ho budou mít až zítra. Zeptala jsem se, jestli existuje schůdnější cesta, než objednávku převzít a vrátit ve lhůtě. Přišla strohá odpověď-" Nepřebírejte tedy zboží od dopravce". Žádné informace o případných sankcích, žádné vysvětlení k mé stížnosti.....


Produkt

Přistýlka s polštářem Renew Eucalyptus 6 cm


Požadované řešení

Z časových důvodů bohužel není prostor pro další jednání o poskytnutí avizované slevy, která se nakonec ukázala jako nepravdivá, nebo o případném poskytnutí slevy doručeného a nefunkčního kuponu.... takže požaduji vrácení peněz bez jakýchkoliv sankcí(zpětné dopravné)a vymazání mých dat z firemní databáze.
Přála bych si, aby firma vysvětlila, proč zasílá nefunkční slevové kupony, proč avizuje slevu která se den po objednání ukázala jako neexistující, proč je komunikace obchodu sice pružná, ale nevstřícná a neprofesionální. Predevším by se měli zdržet podobných lživých agresivních triků, které zvlášť na nás starší ročníky bohužel stále zabírají.:-(


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2017 10:34, před 3 lety

Vyhodnocení situace, zda se jedná o nekalou obchodní praktiku a případné uložení nápravy nebo pokuty přísluší dozorovému orgánu, kterým je v tomto případě Česká obchodní inspekce. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Nekalé jsou zejména klamavé a agresivní obchodní praktiky. Spotřebitel může podat ČOI podnět k prošetření. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží, má prodávající povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Pokud by byla smlouva zrušena spotřebitelem ještě před tím, než zboží bylo odesláno, což je snadno ověřitelné, pak je společnost povinna vydat spotřebiteli peněžní prostředky, které od něj přijala v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy, neboť v souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů náleží právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem i před převzetím zboží, v takovém případě však doporučujeme bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinna spotřebitelka zboží přebírat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 08:44, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.