Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2640
Z toho za letošní rok:327
Stále v řešení:129
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 495 stížnostech.

#18110Výhružný Email od společnosti Be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2017, před 3 lety

Lucie Šlapanská

Znění stížnosti

Zdravím, dnes ráno mi došel Email, "NALÉHAVÉ - PLATEBNÍ UPOMÍNKA" kde prý dlužím částku 2545,- a pokud částku do 26.9 2017 nezaplatím, bude má upomínka předana exekuci a vymahačům dluhu.
Je to x měsíců zpět, měla jsem slabé chvilky, zkoušela jsem seznamky.
Registrovala jsem sem, na Be2 a bratránek mi zaplatil VIP cca v ceně od 150 - 300,- oba si částku nepamatujeme. Seznamku jsem chtěla během týdne zrušit, ale opravdu jsem nikde nenašla jak se ruší. Potom díky pracovní vytíženosti, směna za směnou (pracuji na urgentu v Brně v nemocnici) jsem na tuhle seznamku zapoměla. Týden zpět mi volal bratránek, že se mu někdo dostal na účet a chtěl si přeposlat x tisíc korun. Nebyli to jen 2000,- ale víc. Kartu zablokoval. Dnes mi přišel Email, že dlužím tyhle peníze. Cvaklo mě, že se jedná o tuhle stránku. Napsala jsem jim 3 Emaily, ať mě okamžitě zruší účet, že nic platit nebudu. Myslela jsem, že je to další z podvodných Emailů. Druhý Email, též jsem žádala o smazání profilu, s tím, že ať mi pošlou bankovní spojení a částku uhradím. 3 email z mé strany byl výhružný, že jim nic platit nebudu, že porušili několik odstavců v zákoníku pro spotřebitele. Teď potřebuji odbornou pomoc, nevím jak dál, jsem v depresi, nevím jak dál jednat.


Produkt

Be2 seznamka


Požadované řešení

Moc ráda bych byla, kdybych s portálem neměla nic společného, nejraději bych jim nic nezaplatila, sami nedodrželi jistě své podmínky, ale už s něma nechci nic mít společného, nechci aby ke mě přišli vymahači, aby po mě chtěli nesmyslné částky, do exekuce jít taky nechci, ikdyž by to mělo jít soudním řízením. Mám strach o sebe a babičku, s kterou bydlím, řekla jsem jí to a je z toho na mrtvicu. Předem děkuji za Vaší pomoc. s Pozdravem Lucka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2017 12:43, před 3 lety

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
24.9.2017 15:22, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Přejeme Vám dobrý den, paní Šlapanská.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 24.07.2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady.

VIP členství je prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

Děkujeme Vám.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.9.2017 22:14, před 3 lety

Dobrý den, tohle co jste mi napsali, jsem četla na vícero stížností. Nikde jsem nečetla zmínku ve vašich VOP, že se automaticky z účtu strhávají peníze za automatické prodloužení VIP. Určitě bych s tím ani nesouhlasila, jelikož za takovou částku, které stojí vaše VIP, jím celý měsíc a kupuji si potřeby pro život. Je jasné že jsem je někde přehlédla a absolutně mi není jasné kde. Na váš portál jsem cca první týden, možná i začátek druhého týdne nechodila, jelikož to bylo stále dokola a účty uživatelů se neustále opakovali.
Od čtvrtka vám píšu po Emailu výpověď, nemám ani přesný vzor, tak jsem si to našla na internetu a nikdo z Vaší společnosti není schopný normálně odpovědět.
Myslím si, že jste mě měli informovat nebo se zeptat, že mi končí VIP, zda chci pokračovat, za takovou
cenu. Kdybych o tom věděla, věřte, že bych si u Vás účet nezakládala. Proto vas prosim o vymazání mého profilu, veškerých fotek. Nic jsem si neobjednala, tak za to ani nemíním platit směšnou částku, o které jsem já a stovky dalších uživatelů neměla ani páru.
Děkuji a přeji pěkný večer.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2017 07:46, před 3 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2017 12:46, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Infomace související s prodloužením Vašeho VIP členství a jeho výpovědí máte možnost najít ve Všeobecných obchodních podmínkách be2 v části 8/2, v rámci Potvrzení o realizaci úhrady a jako součást platebních stránek (viz prosím Screenshot-y přiložené v rámci aktuálního a předešlého komentáře z naší strany).

Děkujeme Vám.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.9.2017 13:52, před 3 lety

Dobrý den,
opravdu jsem nebyla informována o tom, že VIP (zkušební), se bude automaticky obnovovat z karty, která ani nepatří mě. Navíc mi Vaše emaily chodili jako Spam, plno jich je i díky tomu smazáno.
Pokud se teda postavím na teorii Vašich VOP, tak se domnívám, že pokud už si účtujete takové nekřesťanské peníze, měli by jste spotřebitele informovat o tom, že mu končí podotýkám zkušební doba něčeho, co si jako zkušební dobu řádně uhradil ikdyž nevyužíval.
Já to beru prostě jako, nevím jak to nazvat lépe, klamání spotřebitele.
Jsem ochotna přistoupit na to, že si vypočítáte cenu za tento měsíc, kterou jsem ochotna Vám zaplatit, abych měla klid, protože se domnívám, že částku 2250,- nemůžete myslet vážně, že jí po někom chcete, když to prostě nevyužívá.
A pokud máte špatně sestavené informace pro laiky, tak se nemůžete divit, že lidi Vám nechtějí dát ani korunu, chtějí se soudit.
Pokud teda můžu podat návrh na Vaše odškodnění, je možno vypočítat nějaký průměr, který vám můžu uhradit?
A ještě jedna otázka. Jak je to řešeno s účty, kteří jsou falešné?
Už chci mít klid. Děkuji za vyjádření hlavně dTestu, jsem ráda, že je tu někdo nezávislý i pro lidi. A zároveň opět prosím o Vaše vyjádření, děkuji.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2017 21:14, před 3 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
29.9.2017 13:52, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

S ohledem na uvedené obtíže bychom Vám rádi navrhli zkrácení prolongovaného VIP člentví že tří měsíců na jeden měsíc v alikvotní ceně 749 Kč - rádi bychom však poukázali na skutečnost, že be2 nenese odpovědnost za, to, že jste k úhradě členského poplatku nepoužila vlastní kartu, respektive že byli informační emaily ve Vaší schránce uložené jako spam (v podobném případě je potřebné změnit nastavení emailové schránky).

V případě jakýchkoliv dotazů souvisejících s nepravými profily prosím kontaktujte přímo Zákaznický servis be2 prostřednictvím emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz,

velice Vám děkujeme a přejeme Vám hezký den.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.9.2017 18:20, před 3 lety

Dobrý den,
Děkuji ještě jednou dTestu za Vaši pomoc, nesmírně si toho vážím. Jsem rada, že jste mi pomohli vyřešit tento netradiční problém.
Dále chci poděkovat Be2, za tohle gesto. Prosím tedy o zaslání Emailu, částky, kterou mam uhradit,i bankovní spojení, zajdu přímo na banku, kde příští týden částku uhradím. Ale zároveň chci mít informaci v emailu, že pokud uhradím tuto částku, okamžitě smažete můj účet na vaši seznamce, smažete veškeré mé informace, dále taky mi přestanete posílat emaily lidi, kteří se semnou chtějí seznámit. Vzhledem k těmto potížím, s Vámi nechci již mít nic společného.
Děkuji za vstřícný krok, jsem ponaučena.
Hezký den všem, Lucka

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2017 19:51, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2017 12:56, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

V zájmu úhrady dlužného poplatku prosím použijte platební data uvedená v rámci Upomínkového emailu z 20.09.2017 a 27.09.2017 (suma k úhradě: 749 K; viz prosím také předešlý komentář z naší strany).

Jakmile bude dlužný poplatek uhrazen, bude Váš profil definitivně smazaný.

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký den.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2017 10:48, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2017 11:00, před 3 lety

Dobrý den, čekám na email od společnosti Be2, kde mi napíší částku kterou mi zkrátili a bankovní spojení. Dále také potvrzení, že po zaplacení bude klid a nebudou po mě nic vymáhat. Žádala jsem tyhle informace zde, tak i po emailu a zatím se nic neděje. Jak jsem psala výše, emaily se mi hodily do spamu, každý den se dívám na email a žádný vzkaz od společnosti nemám. Takže nevím co se děje. Děkuji d-Testu a taky společnosti o vyjádření. Pěkný den.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2017 11:15, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2017 14:35, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Viz prosím předešlé komentáře ze dne 29.09.2017 a 02.10.2017: v zájmu úhrady dlužného poplatku prosím použijte platební data uvedená v rámci Upomínkového emailu z 20.09.2017 a 27.09.2017, suma k úhradě činí: 749 Kč.

V případě, že uvedené emaily nemůžete ve své schránce dohledat, použijte prosím platební data, uvedená v rámci přílohy aktuálního komentáře (částka k úhradě se s ohledem na naši výše uvedenou nabídku liší).

Jakmile bude dlužný poplatek uhrazený, budou veškeré stávající závazky vyrovnané a Vaše VIP členství již nebude prodloužené.

Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký víkend.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2017 18:04, před 3 lety

Dobrý den, děkuji za kopii, 749,- uhradím, jen doufám, že to půjde, jelikož to nejspíš není česká banka. Prez můj bankovní účet to nejde odeslat, můžete mi ještě poradit na jakou banku mám jít? Děkuji Šlapanská

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 08:48, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2017 20:44, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Prostřednictvím údajů IBAN a BIC/ SWIFT, sloužících pro mezinárodní bankovní převod, lze platbu realizovat i prostřednictvím české banky.

V případě přetrvávajících obtíží prosím kontaktujte přímo Zákaznický servis be2 na emailové adrese: zakaznickyservis@be2.cz.

Děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 13:51, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.12.2017 17:12, před 3 lety

Dobrý den,
na jejich bankovní spojení nejdou peníze poslat. Paní na přepážce se smála a že zažila podobný situace. Dostala jsem kontakt na člověka, nejspíš právníka, kterého jsem kontaktovala a ten mi poradil, že nemám reagovat. Proto jsem nereagovala.
Dnes jsem poslala můj poslední email společnosti Be2, aby mi poslali jiný bankovní spojení a nebo to budu řešit jinak. Jsem plně vytížená a tohle mě omezuje v čase.
Proto naposledy žádám o jiné bankovní spojení, nebo půjdu podat trestní oznámení a budu veškerou konverzaci a vyhrůžky a cokoliv jiného brát jako hloupý vtip a taky tak budu postupovat.
Předem znova děkuji vyjádření dTestu, i za zprostředkování jednání se společností.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2017 04:46, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na poslední vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2017 10:28, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

V zájmu možnosti řešení vzniklé situace prosím specifikujte obtíže spojené s realizací bankovního převodu (zaslaná bankovní data jsou standardní data používaná pro mezinárodní bankovní převody),

děkujeme Vám.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.12.2017 00:57, před 3 lety

Přes můj bankovní účet to nejde poslat.
U paní v bance, na pobočce, také platba nešla realizovat, důvod pořádně nevím, nebo jsem ho nepochopila, k tomu se mi vysmála. Tak jak vám to mam jako zaplatit? Dekuji.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2017 01:24, před 3 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
11.12.2017 13:43, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Bez bližší specifikace stávajících obtíží, spojených s realizací bankovního převodu, Vám žel - v zájmu jejich vyřešení - neumíme být nápomocní,

děkujeme Vám za pochopení.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2017 08:05, před 3 lety

Nevím co myslíte bližší specifikací, přečtěte si tedy znovu To, co jsem psala.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2017 10:58, před 3 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2017 10:39, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Viz prosím komentář(e) ze dnů 08.12.2017 a 11.12.2017:

V zájmu možnosti řešení vzniklé situace prosím specifikujte obtíže spojené s realizací bankovního převodu (zaslaná bankovní data jsou standardní data používaná pro mezinárodní bankovní převody).

Bez bližší specifikace stávajících obtíží, spojených s realizací bankovního převodu, Vám žel - v zájmu jejich vyřešení - neumíme být nápomocní,

děkujeme Vám za pochopení.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2017 17:15, před 3 lety

V bance GE money bank platba nebyla uskutečněna, co na tom nechápete, že to nešlo poslat? Přes mojí internetovou banku to taky nejde. Takže budto mi pošlete jiné spojení, nebo ukončeme tohle mimosoudní řešení a delejte si blázny z někoho jiného. Nedělám nic jiného, než že si tady s Váma píšu a jsem z toho vyčerpaná. Obtěžuje mě to. Nebo mám to jít nahlásit na PČR? Prosím dTest o radu, jak mám teď postupovat, aby se tahle stížnost uzavřela a konečně byl klid. Děkuji pěkně.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2017 09:40, před 3 lety

Doporučujeme spotřebitelce, aby si e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovala a uchovala. Pokud společnost neumožnila spotřebitelce údajný dluh splnit, ocitá se v prodlení. Pokud je společnost v prodlení, není spotřebitel odpovědný za své prodlení. Společnost by tedy nemohla žádat zákonný úrok z prodlení a případnou náhradu škody.

Lze se rovněž obrátit s žádostí o pomoc na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
27.12.2017 14:20, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Informace ''V bance GE money bank platba nebyla uskutečněna'' nelze považovat za specifikaci obtíží spojených s realizací úhrady - konkretizujte/ popište prosím detailněji z jakého PŘESNĚ důvodu není možné platbu prostřednictvím bankovního převodu realizovat: chybějící či chybná data (a která konkrétně, pokud ano) a pod.

Společnost be2 nenese odpovědnost za prodlení spojené se skutečností, že jí nebyly ze strany klienta včas a řádně poskytnuté informace, potřebné k realizaci nápravy a za fakt, že klient se společností komunikuje prostřednictvím internetového portálu, místo oficiální emailové komunikace, na kterou byl odkázán.

Velice Vám děkujeme.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2017 15:24, před 3 lety

Pokud společnost neumožnila spotřebitelce údajný dluh splnit, ocitá se v prodlení. Pokud je společnost v prodlení, není spotřebitelka odpovědná za své prodlení. Společnost by tedy nemohla žádat zákonný úrok z prodlení a případnou náhradu škody.

Stížnost opět přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.12.2017 10:57, před 3 lety

Zdravím,
v první řadě opět děkuji dTestu, jsem ráda, že v této zlé době někdo pomáhá obyčejným "spotřebitelům", že se na někoho můžeme obrátit.
V druhé řadě chci reagovat na společnost Be2.
Tím, že jsem se snažila platbu uhradit a nejde to, jsem laik na bankovní převody a nevyznám se ani co je zahraniční platba a co ne, minimálně 5x jsem Vás žádala o nový bankovní spojení, Vy nejste schopni mi normální bankovní spojení zajistit, tak co potom po mě chcete?
Obrátím se tedy na Evropské spotřebitelské centrum, veškerou konverzaci s Vámi si nascreenuji, a už toho mám plné zuby. To že to řešíme tady, nedá se čemu divit, Podívejte se na naše poslední Emaily, s Vámi se v soukromé zprávě nedá vůbec slušně jednat, mám i další svědky, kteří to řešili tady s dTestem, které jim Vy jako společnost neustále píšete výhružné emaily, aby zaplatili dlužné částky za něco, co si prostě neobjednali a ještě v Eurech, ale tady je česká koruna. To jste asi zaspali. Jestli to v tom Lucembursku nebo kde to sídlíte funguje jinak, je potřeba si zjistit jak to funguje tady. Můj právník mi napsal, že taky nemám na Vás reagovat, že absolutně nic nemůžete, ale ráda mám čistý stůl. Táhne se to minimálně 3 měsíce a stojí nás to všechny čas a zdravý rozum. Proto Vás NAPOSLEDY žádám o nový bankovní převod, kde uhradím částku 750,- nebo jsem pak nucena to řešit jinak. Za to, že přes můj účet nejdou poslat peníze, na divné bankovní spojení, za to já nemůžu. Že v bance to nešlo, za to taky nemůžu. Takže buďto mi pošlete jiné bankovní spojení, nebo to opravdu míním řešit jinak.
Děkuji ještě jednou dTestu a pěkné svátky a nový rok 2018, hlavně méně práce pro Vás.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2017 11:55, před 3 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2018 13:07, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Poskytnutá data jsou normální, běžně a v rámci celé Evropy každodenně používaná data pro mezinárodní bankovní převod/-y.

Vzhledem na skutečnost, že platbu není z Vaší strany možné uskutečnit, byl již požadavek na úhradu dlužného poplatku (i přes skutečnost, že jste odmítla specifikovat důvody, proč tak nelze učinit, a tím umožnit pomoc s realizací bankovního převodu s použitím uvedených bankovních dat z naší strany) definitivně stažen.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2018 14:27, před 3 lety

Dobrý den,
prosím o vysvětlení Vašeho emailu, absolutně tomu nerozumím.
Vysvětlovala jsem dostatečně problém, který nejsem schopna ovlivnit, tak poraďte, co mám jiného dělat.
Děkuji Pěkně, s pozdravem Šlapanská

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2018 21:26, před 3 lety

Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:40, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Požadavek na úhradu dlužného poplatku byl již v plné výši stažen,

přejeme Vám hezký den.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2018 14:58, před 3 lety

Dobrý den,
předem děkuji za konečný výsledek, moc mě dnes udělal radost.
Dále bych Vás chtěla ještě jednou požádat o smazání mého účtu na Vaší seznamce, ať je to kompletní.
Předem děkuji za další kladné vyřízení.
S pozdravemŠlapanská

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2018 09:37, před 3 lety

Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat na poslední vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
5.1.2018 14:55, před 3 lety

ID: KWP3CH71


Dobrý den, paní Šlapanská.

Váš profil byl k dnešnímu dni vymazaný (uvedená informace bude v systému definitivně zaevidovaná do 24 hodin).

Přejeme Vám hezký víkend.


Lucie Šlapanská

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2018 16:52, před 3 lety

Dobrý den, děkuji společnosti za vstřícnost a za konečné rozhodnutí a pomoc.
Děkuji dTestu, jsem už rozumově chytřejší a poučena, díky že jste.
S pozdravem Šlapanská