Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#18171Co to máte za zaměstnance

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2017, před 2 lety

Gabriela Nogova

Znění stížnosti

dobrý den tak dneska jsem fakt nechápala zazvonila u mě paní že ohledně elektřiny a tak se jí ptám jaká společnost a ona ze ČEZ tak ji říkám ať mi ukáže průkaz a že prý nemá a volala na kolegu a kolega prý Stratil peněženku tak říkám že se nemám s nemi ó čem bavit a že zavolám policii a ona tak zavolejte hrozne arogantní chování!!!!!! šla sem dolů čekat na policii a potkala jsem dalšího a ten mi rekl že je s Bohemia i průkaz mi ukázal. a ti dva mezitím utekli tak že si je vychovejte jak se mají chovat


Produkt

vychovani


Požadované řešení

převychovat!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2017 10:00, před 2 lety

Mnoho obcí již na svém území zakázalo podomní prodej, je tedy vhodné se informovat, zda zákaz takovéhoto prodeje neplatí také v místě pobytu spotřebitelky. Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Obchodní praktika, kterou popsala spotřebitelka, vykazuje znaky nekalé obchodní praktiky, neboť spotřebitelka byla zaměstnancem společnosti uvedena v omyl. Nekalé obchodní praktiky jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázané. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele v úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2017 15:18, před 2 lety

Vážená paní Nogová,

Dovolte nám reagovat na vyjádření nespokojenosti s chováním našich externích prodejních partnerů.

Úvodem prosím přijměte poděkování za poskytnutí zpětné vazby, která je pro nás velmi cenná a napomáhá nám při zkvalitňování služeb zákazníkům.

Naše společnost spolupracuje s různými obchodními zástupci, kteří jakožto samostatný podnikatelský subjekt, jednají na vlastní odpovědnost a jejich pohyb a jednání není bohužel možné objektivně monitorovat. Vaši stížnost na jednání obchodních zástupců obratem předáváme jako podnět k prošetření vedení obchodního oddělení.

Rádi bychom Vás však ujistili, že postupy, které výše popisujete, rozhodně nejsou naším standardem.

Velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

Lenka Trefná
BEE


Gabriela Nogova

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.10.2017 15:33, před 2 lety

Tak jako pracuji pro společnost bohemia a vim ze na tyto skupiny co chodí po domech je porad stížnost a pokzd vim tak toto je zakázáno. A jestli jednají na vlastní odpovědnost tak se divim ze jako bohemii je to jedno protože se prokazují tím ze jsou od Bohemie a dělají jen ostudu. Když člověk zavolá policii tak utečou a ani se nepostaví k dané věci!!!

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2017 13:51, před 2 lety

Vážená paní Nogová,

jak jsme uvedli, sdělené informace byly předány vedení obchodního oddělení. Takové chování, které popisujete, je nepřípustné a poškozuje dobré jméno společnosti.

S přáním hezkého dne

Lenka Trefná
BEE

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2017 05:55, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Gabriela Nogova

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2017 16:50, před 2 lety

Dobrý večer já jen čekam k čemu se vyjádří jak to všechno dopadlo. Co s tím vedení udělá?

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 08:16, před 2 lety

Vážená paní Nogová,

je nám líto, ale bez uvedení čísla smlouvy, případně jména obchodního zástupce, který s Vámi ve věci uzavření Smlouvy jednal, není možné dohledat konkrétního pracovníka. Vámi sdělené informace byly předány obchodnímu oddělení, aby v případě proškolení externích prodejních partnerů, byl kladen důraz na dodržování Etického kodexu společnosti.

S přáním hezkého dne

Lenka Trefná
BEE


Gabriela Nogova

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.11.2017 11:09, před 2 lety

jenže oni neukazuje průkazky protože mají strach ať jim ju někdo nevezme a nezavolá policii a co vím tento týden u kamarádky udělali to samé! fakt nechápu proč je posíláte po bytech v některých částech je to zakazane. jj sami sobě děláte špatnou reklamu protože vím že hodně nadavaji lidé ze Bohemia jen otravuje po domech a jsou vulgární a hlavně na důchodce! Být společnosti jakmvy tak ani nikoho neposilam po bytech otravovat lidí!tím končím! ještě jednou tady přijdou tak podám stížnost na vaši společnost! hezky den

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2017 09:30, před 2 lety

Vážená paní Nogová,

děkujeme za sdělené informace. Jak jsme již uvedli, Vámi sdělená zpětná vazba, bude předmětem proškolení externích prodejních partnerů.

S pozdravem

Lenka Trefná
BEE


Gabriela Nogova

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.11.2017 20:22, před 2 lety

Hodnocení: