Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám u této společnosti zaregistrovaný profil na serveru a předplatné. Chtěl jsem vztah vypovědět a postupoval podle obchodních podmínek. Stáhl jsem z webu formulář na odstoupení od smlouvy, vyplnil a doporučeným dopisem na adresu uváděnou jak v podmínkách, tak na vytištěném formuláři. Odeslal jsem tento formulář dne 2.10. 2017, dnes 5.10.2017 jsem zjistil, že zásilka byla přeposlána poštou na jinou adresu a je uložená kdesi v Plzni, což je místo, které nikde nefiguruje. Jak je uvedeno v podmínkách, informoval jsem podporu o odeslání výpovědi. Podpora zdvořile ihned reagovala, že můj profil bude po obdržení žádosti do 10ti dnů zrušen.
Jelikož je zásilka poslána úplně jinam, je jasné, že nebude vyzvednuta hned tak a mám pocit, že tato praktika vede k minimálně prodloužení celého procesu za učelem naučtování dalšího poplatku na nové období (kartou). Já jsem tedy splnil podmínky a teď nevím, co dělat dál, protože moje žádost cestuje někde jinde, než jsem předpokládal.
Děkuji za jakoukoliv radu
H.R.
Zrušní předplatného a profilu
|
Tweet |