Společnost


Lion Mobile s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#18776Nevraceni penez za vracene zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.10.2017, před 24 dny

Marcela Soukupova

Znění stížnosti

Koupene zbozi: Mobilni telefon
Misto zakoupeni: Internet
Den zakoupeni: 4. zari 2017
Vraceni zbozi: Osobne v prodejne
Den vraceni zbozi: 8. zari 2017

Telefon nesplnoval funkce, ktere jsem ocekavala, tak jsem ho druhy den po jeho dodani vratila.

Slecna telefon prevzala, sama ho resetovala na tovarni nastaveni a rekla, ze technik bude zjistovat neviditelne zavady (treba jestli telefon nespadl do vody).

Za dva dny mi prislo oznameni, ze telefon je poskrabany a oprava bude stat 1690 CZK (to je ctvrtina ceny telefonu).

Pozadala jsem pana O. o nasledujici:
- vraceni cele castky minus ceny ochranne folie a prepravni folie
- aby mi dokazal, ze telefon, ktery mi poslal vyfoceny je opravdu ten "muj" (byla jsem ochotna prijit osobne do jejich kancelare)
- aby mi dokazal, ze telefon jsem vratila poskozeny (slecna zadnou vadu u prevzeti neshledala)
- kolik by realne stala oprava poskozene casti

Po dlouhe emailove korespondenci mi pan O. nabidl, ze 50% opravy zaplati "ze sveho budgetu". Chtel, abych podepsala opravny danovy doklad. Nez jsem to podepsala, pozadal jsem ho, at mi potvrdi, ze timto neni pripad uzavren - protoze ja nadale nesouhlasim se strzenim jakekoliv castky za poskozeni telefonu, chci vymahat zbytek penez a take chci telefon osobne videt. Pan O. prestal odpovidat na emaily.

Nekolikrat jsem jeste napsala a nakonec jsem mu dnes zavolala. Na telefonu se mnou velmi neprofesionalne hovoril a nakonec mi telefon polozil.

V tuto chvili nemam ani telefon, ani penize a pan O. se mnou nekomunikuje.

Muzete prosim poradit?

Dekuji,
Marcela Soukupova


Produkt

Xiaomi Mi5 - Paměť : 64 GB, Barva : Zlatá IMEI: 862630031919369


Požadované řešení

Vratit nasledujici castku: 8672 CZK
(to je kompletni cena me objednavky: telefon, obal, folie)

Jsem ochotna pristoupit na snizeni castky na: 8374 CZK
(protoze pan Opletal vysvetlil, ze ochranna folie a prepravni folie jsou nepouzitelne)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2017 10:44, před 12 dny

Bylo-li odstoupeno od smlouvy ve lhůtě 14 dní o převzetí zboží, odpovídá spotřebitelka prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Jako důkaz, že zboží nebylo spotřebitelkou poškozeno, by mohlo posloužit potvrzení o převzetí zboží vystavené zaměstnankyní společnosti, pokud bylo takové potvrzení vydáno.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 13:28, před 3 dny

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.