Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:51
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

84%
16%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#18852Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2017, před 3 lety

Irena Fryčová

Znění stížnosti

přišla mi zpráva na mobil, že je zavirovaný a návod na její odstranění. Stále se zobrazovalo - pokračovat, až najednou mi bylo oznámeno, že mi bylo strženo 99,-Kč. Nebyla jsem předem upozorněna na nějakou platbu a nikdy bych s tím nesouhlasila. Prosím o vymazání mého čísla - nevím jak k němu společnost přišla a o vrácení peněz. Hlásila jsem to mému operátorovi a napsala jsem to do mailu společnosti


Produkt

neoprávněné a podvodné sms


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2017 11:55, před 3 lety

V tomto případě je třeba prvotně kontaktovat mobilního operátora se žádostí o zablokování prémiových SMS zpráv, aby nemohlo dojít k dalšímu posílání podvodných sms zpráv.

Pokud podnikatel spotřebitelku neinformoval o ceně poskytnuté služby, mohly být naplněny znaky klamavého opomenutí, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka v takovém případě může žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany podnikatele.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2017 11:05, před 3 lety

Ahoj Irena Fryčová,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: http://www.mobile-info.cc/customercare/home.html


S pozdravem
servisní tým DIMOCO


DMIOCO: DIMOCO je technický realizátor plateb (např. také kreditními kartami, okamžitými převody atd.) od platebních služeb přes faktury za mobilní telefony a neposkytuje žádné digitální obsahy nebo produkty. Náš servis využívají v rámci celé Evropy poskytovatelé digitální služeb pouze za účelem účtování, tito poskytovatelé však mají výhradní odpovědnost za prodej výrobků a internetové obchody.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2017 10:12, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Irena Fryčová

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2017 10:32, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vstřícnost, ale řešení mi přijde tak složité, že jsem od dalšího upustila. Chybami se člověk učí a musí se za ně platit. Posloužilo mi to v tom, že je vždy na člověku s kterým se setkáte. Můj mobilní operátor O2 mi na jedné pobočce řekl, že zablokování není v jeho kompetenci a na jiné pobočce mi okamžitě vyšli vstříc, Děkuji ještě jednou za vaši ochotu.
Irena Fryčová