Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:73
Stále v řešení:31
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

95%
5%
Toto skore je založeno na 23 stížnostech.

#18944Prémiový účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2017, před 16 dny

Josef Paulicek

Znění stížnosti

Aktivoval jsem prémiový účet za 2388kc.dalsi den jsem chtěl zrušit účet a zrušit prémiový účet. Účet jsem aktivoval online tak jsem chtěl i účet zrušit online... Ale když jsem chtěl zrušit prémiový účet tak po mě to chce vytisknout formulář a poslat ho faxem do Luxembourg. Psal jsem na c-date email ohledně tohoto problému a akorát jsem dostal email zpět "Dobrý den,

Děkujeme za zaslání Vaší žádosti.

Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu.

Vaše žádost bude vyřízena v nejkratším možném termínu.

S přátelským pozdravem,

Váš tým C-date
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau

Nic se neděje!!!
Můj email je altastone20737@gmail.com
ID OONRBA16
Chci prostě zrušit prémiový účet abych mohl zrušit účet na C-date.cz


Požadované řešení

Chci prostě zrušit prémiový účet a smazat úplně účet z C-date.cz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2017 14:57, před 5 dny

U smluv uzavřených prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku (např. internet) má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne uzavření smlouvy. Dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Souhlas musí být výslovný (pouhý odkaz na obchodní podmínky je nedostačující) a musí být učiněn při uzavírání smlouvy. V případě sporu by musela společnost prokázat, že spotřebitele informovala a že souhlas byl ze strany spotřebitele vysloven.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy (popřípadě odstoupení od smlouvy) ve stanovené lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (faxem či formou uváděné emailové adresy), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 13:50, před 4 dny

ID: OONRBA16


Přejeme Vám dobrý den.

Prodlužování Vašeho VIP členství bylo již zrušené.

Vaše VIP členství je platné do 29/11/2017 – po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat profil".


Josef Paulicek

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.11.2017 09:30, před 4 dny

Hodnocení: