Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#18945Nevyzvednuté věci z úschovny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2017, před 5 lety

Markéta Tomanova

Znění stížnosti

Dobrý den,

mám takový dotaz, cca někdy v srpu jsem si u vás na hlavním nádraží v Pardubicích uložila do úschovny modrou tašku s oblečením. Bohužel se stala dost nemilá věc, kdy jsem na čas zůstala v nemocnici a věci nevyzvedla. Je zde ještě nějaká možnost, že taška s věcmi ještě někde je a mohla bych ji získat zpět?

Děkuji,
Tomanová Markéta


Produkt

modrá velká taška s oblečením a jedny sandále a zimní hnědé boty


Požadované řešení

vrátit věci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2017 14:48, před 5 lety

V souladu s platnou právní úpravou se schovatel (tedy ten, kdo věc bere do úschovy) zavazuje převzít věc, aby ji pro uschovatele opatroval. Schovatel opatruje věc tak, jak bylo ujednáno, jinak tak pečlivě, jak to odpovídá povaze věci a jeho možnostem, aby na věci nevznikla škoda.

Uschovatel nahradí schovateli nezbytné náklady, které na věc při jejím opatrování vynaložil; náhrada jiných nákladů schovateli náleží, nebylo-li jinak ujednáno, jako nepřikázanému jednateli.

Reakce společnosti

Publikováno
13.11.2017 08:55, před 5 lety

Dobrý den paní Tomanová, Vaše zavazadlo by se ještě mohlo nacházet v depozitu, ale je to už velmi dlouhá doba. Prosíme o bližší popis zavazadla, o číslo schránky, ve které bylo zavazadlo uloženo a o datum úschovy na náš e-mail: eurogamesbis@centrum.cz.

Za eurogames Bis - Martina Samcová

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2017 13:46, před 5 lety


Markéta Tomanova

Dobrý den a děkuji za reakci,

Vzhledem k tomu, že to byla dlouhá doba, tak vím, že to byla " předpokládám " první skříňka až v druhé řadě.Ale, po tak dlouhé době, si to nepamatuji. Věci byli uložené cca, v červenci, a to začátkem, kdy jsem se vracela do Pardubic.Ve skříňce byla byla velká taška s oblečením, hnědé zimní boty, Mezi věcmi i spodní prádlo, oblečení,jakožto třeba podzímní bunda, různá trička, šedý dlouhý svetr, páskové boty v barvě černé..... .

Děkuji za pochopení,
Tomanová Markéta

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2017 11:33, před 5 lety

Dobrý den,
paní Tomanová, pokud jste zavazadlo nevyzvedla, měla by jste mít klíč od naší schránky, na němž je uvedeno číslo. Také potřebujeme znát přesné datum úschovy ( psala jste srpen a pak počátek července, což je dlouhé časové období ), neboť v depozitu jsou uložena zavazadla z 8 ostatních nádraží, je jich opravdu velké množství a dle přesného data úschovy by bylo možné zavazadlo lépe dohledat, pokud ještě v depozitu bude, neboť zavazadla jsou v depozitu uložené 3 - 4 měsíce. Pokud se nám podaří zavazadlo najít, bude třeba doplatit částku za úschovu.

Eurogames Bis, s.r.o.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 13:05, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:52, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.