Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka ze dne 15. 9. do dnešního dne není potvrzená. Převzetí platby ze dne 15.9. není potvrzené. Zboží není k dnešnímu dni, 2.11.2017 dodané. Na mejly společnost nereaguje, přestože avízují na svých stránkách odpověď do 48 hodin. Mejly jsem odeslala 3. Na FB nebudu psát, jak doporučuje společnost. Odpovídá zjevně automat a abych dohledala zboží nebo peníze si nebudu zakládat FB profil. Navíc společnost u objednaného produktu avízuje, že je na skladě.
Zimní bunda ve výši 899 Kč, velikost L, objednací číslo 325010214951_326862268589_328280892769
Źádám společnost Ateli s.r.o. o dodání zboží do týdne, na jaře už mojí dceři nebude zimní bunda k ničemu a příští rok ji vyroste.
Pokud nejsou schopni zboží dodat, žádám do týdne o vrácení peněz, abych mohla dceři koupit bundu jinde.
Každopádně žádám, aby společnost se mnou komunikovala a minimálně reagovala ne mejly.
|
Tweet |