Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:522
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#1915Neuznaná reklamce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2014, před 8 lety

Jan Merta

Znění stížnosti

U prodávájícího (Vodafone ČR - Brno - Královo Pole) jsem reklamoval mobil XPERIA P zakoupený 8.10.2012. Po více jak roce používání se objevily problémy s prodlevou u hovorů, padání "phone" aplikace. Někdy hovory byly zvednuty sluchátkem (posunutím na display) ale telefon zvonil dál. Prodleva dosáhla časem nepoužitelných 20 sekund a více (lidé na druhé straně mě někdy slyšeli, někdy ne).

Prodávající vzal telefon a po cca 14 dnech u externí firmy (Arvato Services) byl po továrním nastavení telefon shledán plně funkčním. Reklamace nebyla uznána.

Nyní po dalších cca 14 dnech, kdy jsem telefon normálně využíval se zase výrazně zpomalilo odbavování hovorů.

Na nutnost telefon testovat s více aplikacemi (při plné zátěži) jsem při reklamaci upozorňoval, protože tovární nastavení jsem obnovovat zkoušel sám a to pomohlo pouze krátkodobě. Telefon se po továrním nastavení jeví jako funkční - pouze omezenou dobu.

Nemohu přece každý měsíc provádět tovární reset!

Telefon má poslední orginální firmware od výrobce.


Produkt

Sony Xperia P


Požadované řešení

funkční výrobek nebo odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:31, před 8 lety

V případě, že prodejce neuzná reklamaci, není oprávněn uvádět telefon bez souhlasu kupujícího do továrního nastavení. Platí, že prodejce musí zamítnutí vady řádně písemně odůvodnit. V tomto případě by měl zdůvodnit, čím byla kupujícím reklamovaná vada způsobena. Zároveň pokud prodejce tvrdí, že se vada na výrobku nevyskytuje, bude třeba mu existenci vady prokázat. Prokázat existenci vady je možné například videozáznamem nebo znaleckým posudkem.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2014 11:00, před 8 lety

Hezký den, pane Merto,

ke stejné záležitosti jsme Vám odpovídali zde: http://www.vasestiznosti.cz/stiznost/2920/nefunkcni-telefon-druha-reklamace.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 21:26, před 8 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu duplicity.