Počet nahlášených stížností: | 33 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přístroj 3x reklamován se stejnou zavadou,po zapnutí se začne v horní části silně zahřívat a baterie ztrácí velmi rychle kapacitu,vždy při vydání přístroje se závada okamžitě projevila hned na prodejně,prodavač zřejmě pro podobné situace řádně vyškolený jen pokrčí rameny že jediné co muže udělat je znovu vzít přístroj na další reklamaci,reklamační oddělení vubec nereaguje,neberou telefony takže veškerá komunikace jen přes prodavače který tvrdí že telefony posílají kamsi do německa.Do reklam.listu si vymýšlí,z údajného německa se vrací protokol vyplněný stejným písmem jako má prodavač na prodejně. Po třetí neúspěšné reklamaci kdy nepomohl ani dopis odeslaný na reklamační odd. jsem přístroj převzal a zvažuji posouzení soudním znalcem a následné soudní řízení
LG G4
Oprava přístroje, popřípadě výměna nebo vrácení peněz.
|
Tweet |